کد خبر: ۴۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: تلاش بروکسل برای محدود کردن انگلیس، آغاز عملیات آزادسازی موصل، تحقیقات پلیس مالزی برای شناسایی عاملان و علت قتل کیم جونگ نام و رابطه خطرناک فرانسه با قطر، عربستان سعودی، قزاقستان و روسیه از جمله مهمترین تیترهای روزنامه های روز دوشنبه هستند.
تلاش بروکسل برای محدود کردن انگلیس، آغاز عملیات آزادسازی موصل، تحقیقات پلیس مالزی برای شناسایی عاملان و علت قتل کیم جونگ نام و رابطه خطرناک فرانسه با قطر، عربستان سعودی، قزاقستان و روسیه از جمله مهمترین تیترهای روزنامه های روز دوشنبه هستند.

*بروکسل به دنبال محدود کردن انگلیس – فایننشال تایمز
اتحادیه اروپا به دنبال محدود کردن برگزیت و هزینه 60 میلیارد یورویی آن پیش از شروع مذاکرات است. انتظار می رود مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تا کریسمس ادامه یابد و بروکسل اجازه هیچگونه مذاکره تجاری را به لندن نمی دهد تا زمانی که پیشرفت در قانون برگزیت رخ دهد.
از حاشیه های یک ترور تا رابطه خطرناک فرانسه با اعراب

*آغاز عملیات آزادسازی موصل – ایندیپندنت
ارتش عراق عملیات آزادسازی موصل از دست داعش را آغاز کرد و وارد مقر اصلی این گروه تروریستی در عراق شد. با آغاز عملیات بازپس گیری غرب موصل در روز یکشنبه، نیروهای عراقی توانستند در جریان حرکت خود از جنوب به سمت غرب شهر، چند روستا را از کنترل داعش خارج کنند.
از حاشیه های یک ترور تا رابطه خطرناک فرانسه با اعراب

*پلیس به دنبال قاتلین برادر ناتنی رهبر کره شمالی – ساوت چینا مورنینگ پست
تحقیقات پلیس مالزی برای شناسایی عاملان و علت قتل کیم جونگ نام، برادر بزرگتر و ناتنی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی همچنان ادامه دارد. پلیس همچنین اعلام کرد که ۴ مظنون دیگر را شناسایی کرده و در تعقیب آنهاست؛ چهار تبعه کره شمالی که دقیقا در روز وقوع این حادثه یعنی ۱۳ فوریه مالزی را ترک کرده اند.
از حاشیه های یک ترور تا رابطه خطرناک فرانسه با اعراب

*تاثیر فرانسوی – اکسپرس
فرانسه کشوری با فرهنگ جهانی به دلیل ضعف اقتصادی بسیار شکننده به نظر می رسد و قدرتهای خارجی از این امر به نفع خود سود می برند. کشور فرانسه به دلیل مشکلات اقتصادی وارد رابطه ای خطرناک با قطر، عربستان سعودی، قزاقستان و روسیه شده است و فروش سلاح به این کشورها را افزایش داده است.
از حاشیه های یک ترور تا رابطه خطرناک فرانسه با اعراب

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار