در این مراسم شاهباز طی سخنانی اظهار داشت: آموزشهای ضمن خدمت در واقع یکی از ارکان اساسی و اصولی خروج بانکها از بحران میباشد و باعث بکارگیری و استفاده بهینه از منابع انسانی که اصلیترین سرمایه سازمانها هستند، می شود.
وی افزود: آموزش کارکنان یک امر مستمر، حیاتی و اجتنابناپذیر است که باید به طور مداوم در فرایندهای مدیریت مورد توجه قرار گیرد.
عضو هیأت مدیره بانک در پایان بهروز نگهداری دانش کارکنان و توسعه آموزشهای کاربردی را مورد تاکید قرار داد.
خدایی نیز در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت آموزشهای ضمن خدمت در پیشبرد اهداف سازمان اظهار داشت: دورههای آموزشی ضمن خدمت میتواند قابلیتهای دانشی، مهارتی و نگرش مناسبی در کارکنان پرورش دهد.
در ابتدای جلسه ملکنیا رئیس اداره کل آموزش و دبیر کمیسیون امور آموزشی شورای هماهنگی بانکها گزارشی از روند برگزاری آزمون و نتایج آن ارائه کرد.
در پایان مراسم از نفرات برتر اولین آزمون علمی کارکنان شبکه بانکی، مسئولان آموزش بانکها و بانکهای برتر تقدیر بعمل آمد.