کد خبر: ۴۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
محمدمهدی کریمی فرماندار شهرستان میامی در مراسم افتتاح باجه نمایندگی خدمات بانکی پست‌بانک روستای حق‌الخواجه شاهرود گفت:‌ از خدمات‌رسانی این بانک بویژه در روستاها و مناطق کم‌برخوردار در راستای کاهش شکاف اقتصادی و رونق تولید در این مناطق بعنوان یک اقدام ملی حمایت می‌کنیم.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اظهارداشت: دستگاه‌های اجرائی باید با حمایت همه جانبه از نقش مؤثر این بانک در اشتغالزائی، محرومیت‌زدائی و توسعه فرهنگ بانکداری‌الکترونیک در مناطق روستائی و دورافتاده از این سرمایه ملی و دولتی حمایت همه جانبه‌ای داشته‌ باشند.
همچنین در ادامه این مراسم بخشدار کالپوش ضمن اعلام حمایت از باجه‌های نمایندگی پست‌بانک‌ایران، درخصوص حمایت دهیاری‌ها و شوراها از این بانک خدمت‌رسان درسطح روستاها قول مساعد داد. 
همچنین در پایان این مراسم رئیس شعبه مرکزی شاهرود ضمن تقدیر از نمایندگان باجه‌های خدمات‌بانکی گزارش عملکردی از خدمات بانک در روستاها را ارائه نمود.
گفتنی است: همایش هم‌اندیشی باجه‌های خدمات بانکی شهرستان‌های شاهرود و میامی نیز با حضور شعبانعلی رجبی مدیرشعب پست‌بانک استان سمنان و نمایندگان دفاتر مذکور برگزار و طی آن رجبی به تشریح آمار و اطلاعات درخصوص پرداخت تسهیلات و جذب منابع و سهم باجه‌ها پرداخت و در ادامه رؤسای شعب مرکزی و امام شهرستان شاهرود درخصوص رعایت دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها، نحوه بازاریابی و مشتری‌مداری راهنمائی‌های لازم را ارائه کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: