کد خبر: ۴۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: بیش از 1.8 میلیون انگلیسی دادخواست لغو سفر رسمی ترامپ به انگلیس را امضا کردند و حتی معتقدند این سفر باعث خجالت ملکه انگلیس خواهد شد.
به گزارش تجارت آنلاین، معرفی مشاور جدید ترامپ، هزینه 6 میلیارد پوندی برگزیت،  اعتراض اپل به جریمه 13 میلیارد یورویی اتحادیه اروپا و داغ شدن بحث سفر ترامپ به انگلیس از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های جهان در روز سه شنبه هستند.

*ژنرال مک مستر مشاور جدید ترامپ – وال استریت ژورنال
دونالد ترامپ یک ژنرال فعال را به عنوان مشاورامنیت ملی خود انتخاب کرد و یکی از بهترین استراتژیست های ارتش آمریکا را به کاخ سفید آورد. مک مستربه جانشینی مایکل فلین یک هفته پس از استعفای آقای فلین از سمتش بدلیل برملاء شدن تماس هایش با سفیر روسیه در واشنگتن رخ داد.
خجالت کشیدن ملکه انگلیس به خاطر ترامپ!

*هزینه 6 میلیارد پوندی برگزیت بر صادرات انگلیس – گاردین
خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باعث هزینه سنگین بر صادرکنندگان بریتانیایی خواهد شد و سالانه 6میلیارد پوند هزینه براین بخش خواهد داشت. فشار توافق با اتحادیه اروپا نتیجه سنگینی برای شهروندان انگلیسی دارد. عقب گرد از قوانین تجارت جهانی به معنی هزینه بالا برای صنایع انگلیس خواهد بود.
خجالت کشیدن ملکه انگلیس به خاطر ترامپ!

*اعتراض اپل به جریمه 13 میلیارد یورویی اتحادیه اروپا – فایننشال تایمز
شرکت اپل مدعی است که کمیسیون اروپایی با اعلام جریمه 13 میلیارد یورویی براین شرکت، اصول بنیادین خود و "حق مدیریت خوب" را زیرپا گذاشته است. این جریمه به دلیل تخلف مالیاتی اپل در کشور ایرلند بوده است.شرکت اپل خواستار منصف بودن کمیسیون تحقیقاتی اتحادیه اروپا شده است.
خجالت کشیدن ملکه انگلیس به خاطر ترامپ!

*داغ شدن بحث سفر ترامپ به انگلیس – نیویورک تایمز
بیش از 1.8 میلیون انگلیسی دادخواست لغو سفر رسمی ترامپ به انگلیس را امضا کردند و حتی معتقدند این سفر باعث خجالت ملکه انگلیس خواهد شد. بیش از هزاران نفر علیه سفر ترامپ به انگلیس در مقابل پارلمان این کشور تظاهرات کردند . بحث درباره رسمی بودن یا غیر رسمی بودن سفر ترامپ موضوع بحث سیاستمداران انگلیسی شده است.
خجالت کشیدن ملکه انگلیس به خاطر ترامپ!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار