کد خبر: ۴۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
با عنایت به سیاست گذاری های کلان صنعت بیمه کشور در جهت رشد و توسعه بیمه های عمر، شرکت بیمه پاسارگاد سیاست ترویج و فروش بیمه های عمر و تأمین ­آتیه را در اولویت برنامه های ۵ ساله خود قرار داده و توانسته است در طول ۱۰ سال فعالیت در این زمینه رتبه دوم در صنعت بیمه کشور را به دست آورد.
لازم به ذکر است، با توجه به انتشار مطالبی مبنی بر ورود بیمه عمر و تأمین آتیه  (برند بیمه پاسارگاد) در سبد کالایی شرکت های بازاریابی شبکه ای   (Network Marاketing)در رسانه های اجتماعی ، یادآور می شود بازاریابی و فروش هر نوع خدمات بیمه ای ، امری تخصصی است ، بویژه بازاریابی و فروش بیمه های عمر ، که محصولی بلند مدت و فروش آن نیازمند تجربه و تخصص مضاعف می باشد.
در خاتمه یادآور می شود، بازاریابی و فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد صرفاً از طریق سازمان فروش این شرکت شامل نمایندگان حقیقی، حقوقی و کارگزاران رسمی بیمه که تابع مقررات دستگاه نظارت می باشند ، انجام می شود. با توجه به توضیحات فوق هر نوع همکاری و فعالیت با شرکت های بازاریابی شبکه ای به دلیل عدم مطابقت با مقررات جاری و سیاست های این شرکت در برنامه های فعلی و آتی شرکت قرار ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: