کد خبر: ۴۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
اولین همایش ملی حسابرسی و نظارت مالی ایران با حضور پور ابراهیمی رئیس كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در دانشگاه فردوسی مشهد برگزارشد.
اولین همایش ملی حسابرسی و نظارت مالی ایران با حضور پور ابراهیمی رئیس كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، معاونان دیوان محاسبات كشور، نمایندگان بانکها و موسسات اعتباری، اعضای هیئت علمی این رشته ، مسئولان شركت های حسابداری و جمعی از حسابداران، در تالار اجتماعات دانشكده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد برگزارشد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، چقازردی رئیس اداره بازرسی و حسابداری داخلی بانک قرض الحسنه مهر ایران از حضور حسن موسوی، مسعود علیزاده و هاشم محمودی به عنوان نمایندگان بانک در این همایش خبر داد.
ایجاد بستری برای تبادل نظر، همفکری و هم اندیشی حرفه و دانشگاه درباره موضوعات روز و آشناسازی اعضای حرفه‎ای و دانشگاهی با جدیدترین مفاهیم و پژوهش‎های مرتبط با حسابرسی از هدف اصلی همایش مذکور بود، تا با بررسی مشکلات حرفه حسابداری و حسابرسی و چالش‎های پیش رو، راهکارهایی برای بهبود عملکرد حرفه ارایه شود.
حسابرسی و اقتصاد مقاومتی، حسابرسی در دوران پسابرجام، حسابرسی مالی (مستقل)، حسابرسی بخش عمومی، نظارت مالی و حسابرسی رعایت، حسابرسی داخلی، حسابرسی مستمر، حسابرسی سیستم‎های کامپیوتری، حسابرسی عملیاتی/عملکرد و آموزش و پژوهش در حسابرسی و نظارت مالی از  محورهای اصلی اولین همایش ملی حسابرسی و نظارت مالی ایران بود.
همچنین،کیفیت و نحوه حسابرسی، رقابت در بازار حسابرسی، نقش نهادهای حرفه ای و نظارتی‎، نقش استانداردها و قوانین و مقررات، آموزش و پژوهش، ‎بین المللی شدن بازار حسابرسی، تعامل حرفه و دانشگاه،  بازاریابی در حسابرسی، مهارتهای ارتباطی و اجتماعی ، مسئولیت اجتماعی و غیره از جمله محورهای تخصصی این همایش به شمار می آید.
نام:
ایمیل:
* نظر: