کد خبر: ۴۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه‌های جهان
تجارت آنلاین: بسیاری از سرمایه گذاران جهانی از سرمایه گذاری در بازارهای بورس چین خودداری می‌کنند امری که از نشانه‌های برخورد میان آمریکا و چین برسر سیاستگذاریهای مالی در پرجمعیت‌ترین کشور جهان است
به گزارش تجارت آنلاین، تلاش نامزد انتخاباتی فرانسه برای جلب نظر لندنی‌ها، عقب نشینی سرمایه گذاران در چین، نگرانی بانک‌های انگلیسی از عواقب برگزیت و افزایش اخراج مهاجران در آمریکا از جمله مهم‌ترین تیترهای صفحه اول روزنامه‌های جهان در روز چهارشنبه هستند.

*نامزد انتخاباتی فرانسه به دنبال جلب نظر لندنی‌ها – فایننشال تایمز
فرانسوا ماکرون نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه برای جلب نظر فرانسوی‌های ساکن انگلیس و دیدار با ترزا می  به لندن سفر کرد. این نامزد طرفدار اتحادیه اروپا نسبت به دسترسی بریتانیا به بازار یکپارچه پس از برگزیت هشدار داد.
آغاز جنگ تجاری میان آمریکا و چین

*عقب نشینی سرمایه گذاران در چین – وال استریت ژورنال
بسیاری از سرمایه گذاران جهانی از سرمایه گذاری در بازارهای بورس چین خودداری می‌کنند امری که از نشانه‌های احتمالی برخورد میان آمریکا و چین برسر سیاستگذاریهای مالی در پرجمعیت‌ترین کشور جهان است.شاخص بازاربورس چین امسال افزایش 11.6 درصدی داشته و چهارمین کشور با اجرای خوب در میان 23 کشور حاضر در بازاربورس جهانی بوده است با این حال سرمایه گذاری درسطح مطلوبی نیست.
آغاز جنگ تجاری میان آمریکا و چین

*نگرانی بانک‌های انگلیسی از عواقب برگزیت – گاردین
نگرامی بانکداران مهم انگلیسی درباره از دست رفتن دسترسی به یک بازار یکپارچه پس از برگزیت افزایش یافته است . خروج انگلیس از اتحادیه اروپا می‌تواند باعث جابجایی بسیاری از واحدهای مهم تجاری از لندن به دیگر شهرهای اروپایی شود. امری که تهدیدی برثبات در بخش تجاری این کشور خواهد بود.
آغاز جنگ تجاری میان آمریکا و چین

*افزایش اخراج مهاجران در آمریکا – نیویورک تایمز
دونالد ترامپ سیاستگذاری درباره مهاجران افزایش داده است. براساس قوانین تازه وزارت امنیت ملی ، اخراج مهاجران غیرقانونی یا بدون مدارک که حتی یک جرم کوچک انجام داده باشند به راحتی از آمریکا اخراج خواهند شد.قابل ذکر است تحقیقات نشان داده میزان جرم و جنایت درمیان مهاجران در سطحی پایین تر از متولدین آمریکا قراردارد.
آغاز جنگ تجاری میان آمریکا و چین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار