کد خبر: ۴۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
با حضور مديريت شعب استان فارس برگزارشد:
جلسه مديريت شعب استان هاي فارس، بوشهر، كهكيلويه و بويراحمد با حضور مسئولين شركت فن آوا، محمود زارع ملكي معاونت عملياتي شركت، مسعود اشتري مدير بازرسي و نظارت و هوشمند نماينده اين شركت در استان فارس در راستاي تسريع در راه اندازي پايانه هاي فروشگاهي برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي: حسن شاهي مديراستان ضمن خير مقدم به مدعوين جلسه به تشريح سياست هاي بانك ايران زمين به ويژه در زمينه ترويج فرهنگ بانكداري الكترونيك و كاهش گردش فيزيكي پول پرداخته، تشخيص و برآورد نياز مشتريان را از اهم مسائل بانك و سيستم بانكداري دانست.
وي ايجاد بستر مناسب، تسهيل در امور پرداخت ها و نقل وانتقال وجوه را از ديگر وظايف شاخص بانك برشمرده و گفت: اين اعتماد سازي در گرو تعامل و ايجاد سرويس هاي مناسب توسط بانك و شركت psp ميسر خواهد بود.
حسن شاهي ضمن تقدير از خدمات شركت فن آوا به تسهيل و تسريع در ثبت و نصب دستگاه pos اشاره كرده و بيان كرد: از وظايف اصلي كاركنان بانك ايران زمين تكريم ارباب رجوع و انجام سريع درخواست هاي آنهاست و به منظور حفظ جايگاه والاي بانك و رضايت مشتريان، رسيدگي سريع به همراه برخورد شايسته مورد انتظار است.
در ادامه هوشمند نماينده شركت فن آوا به شرح فعاليت هاي اين شركت پرداخته، وي قول مساعد در به روز رساني دستگاه ها و همچنين نصب دستگاه هاي ثبت شده در اسرع وقت داد.
در پايان طرفين در جهت افزايش تعاملات در زمينه پشتيباني پايانه فروش PSP و فرايند زماني نصب دستگاهها، افزايش كارآمدي كيفي و كمي دستگاههاي pos و رضايت مشتريان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: