کد خبر: ۴۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در جشنواره خانوادگی عترت کارکنان استان اصفهان با تاکید بر گسترش مهر و محبت در کانون خانواده، اظهار داشت: برنامه های فرهنگی بانک باید به گونه ای طراحی شود که صمیمیت و استحکام را در مهم ترین رکن اجتماع استمرار بخشد.
  به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان اصفهان؛ جواد حاجی مزدارانی_ معاون  امور مناطق بانک_ در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان، اظهار داشت: استان اصفهان در دوران دفاع مقدس طلایه دار ایثار و مقاومت در دفاع از این مرز و بوم بود و 23 هزار شهید گلگون کفن، گویای رشادت های مردم غیور و با عزت این استان است.
حاجی مزدارانی با تقدیر از تلاش بی وقفه کارکنان در رسیدن به جایگاه کنونی و کسب اعتماد عموم مردم بیان کرد: موفقیت های به دست آمده در بانک مهر اقتصاد حاصل همراهی و پشتیبانی خانواده همکاران است چراکه به واسطه حجم بالای فعالیت کارکنان، بخش عمده ای از وظایف زندگی به عهده همسران می باشد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بانک مهر اقتصاد در سال جاری با افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها، تلاش کرد با ایجاد ساز و کار مناسب برای جبران بخشی اززحمات همکاران، سطح معیشت آنها را بهبود بخشد. 
معاون امور مناطق با اشاره به برخی از روایات اسلامی درباره ضرورت گسترش مهر و محبت خطاب به حاضرین در جلسه بیان کرد: توجه بیش از پیش نسبت به کانون خانواده از اهمیت ویژه ای برخوردار است از سوی دیگر برنامه ریزی های فرهنگی بانک نیز باید به گونه ای صورت پذیرد که با آموزش های مداوم و موثر، صمیمیت و استحکام را در مهم ترین رکن اجتماع استمرار بخشد.
حاجی‌مزدارانی خاطر نشان کرد: کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید ملی از دغدغه های اصلی بانک مهر اقتصاد به شمار می آید و کارکنان به خود می بالند که در راستای خدمت رسانی به آحاد مردم جامعه  و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گام برمی‎دارند.
گفتنی است این مراسم با هدف افزایش روحیه شادی و صمیمیت میان خانواده های کارکنان باحضور اساتید برجسته و مشاوران خانواده و اجرای برنامه های مفرح برای تمامی گروه های سنی در تالار اردیبهشت اصفهان برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: