کد خبر: ۴۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
محسن پدرام رئیس هیات مدیره وتوکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان طی سفری یک روزه از ساختمان سرپرستی و شعب استان مرکزی بازدید نمودند.
محسن پدرام رئیس هیات مدیره وتوکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و اطلاع از چگونگی فعالیت و فرآیندهای جاری، طی سفری یک روزه از ساختمان سرپرستی و شعب استان مرکزی بازدید نمودند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این سفر، از دوایر مختلف ساختمان سرپرستی و برخی شعب سطح استان بازدید به عمل آمد و ضمن بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته رهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی و کمی شعب ارائه گردید.
این دوره ازبازدیدها با هدف برقراری ارتباط مستقیم با کارکنان و ارزیابی عملکرد شعب، بررسی رعایت اصول مشتری مداری و موازین اخلاقی، تجزیه و تحلیل منابع استان به تفکیک شعب، نسبت مصارف به منابع و اقدامات انجام شده به منظور وصول مطالبات برگزار شد.
رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی استان مرکزی بیان داشت: تلاش های صورت گرفته در سال جاری رشد و بهبود شاخص‌های کلی بانک، افزایش منابع، کاهش مطالبات و  بهبود وضعیت معیشتی کارکنان را به همرا داشته است.
محسن پدرام در خصوص جایگاه ویژه و حساس روسای شعب گفت: رئیس شعبه می تواند نقش ارزنده و تأثیرگذاری در تعالی بانک ایفاء کند و با بررسی و ارزیابی روزانه آمار عملکرد شعبه خود نقشه راه ترسیم نموده و حرکت در چارچوب برنامه ها را عملی نماید.
توکلی در ادامه با اشاره به نقش کارکنان در رضایتمندی مشتریان اظهارداشت: نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه های بانک همانند پل ارتباطی میان سازمان و مشتریان هستند.
عضو هیات مدیره بانک افزود: رضایت مشتریان از ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به واسطه کارکنان ساعی و مسئولیت پذیر صورت می گیرد و تامین منابع مالی پایدار به منظور تخصیص و اعطای بهینه تسهیلات به نیازمندان جامعه اهتمام ویژه همکاران را طلب می نماید.
در پایان این جلسه، محسن پدرام رییس هیات مدیره و سلیمان توکلی عضو هیات مدیره در راستای پاسخگویی به سوالات و مشکلات مطرح شده روسای شعب و دوایر ستادی، رهنمودهای لازم را ارائه نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: