کد خبر: ۴۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
تازه ترین خبرها از سرقت سه کیسه پول حکایت دارد
خودرو حمل پول بانك پاسارگاد صبح امروز به سرقت رفت و تازه ترین خبرها از سرقت سه کیسه پول حکایت دارد.
سرقت خودرو حمل پول در تهران
صبح امروز يكي از خودروهاي حمل پول بانك پاسارگاد كه در بزرگراه حقاني در تردد بود توسط دو دستگاه پرايد متوقف مي گردد و سارقين پس ازپياده شدن به راحتي خودرو حمل پول را بسرقت مي برند.
به گزارش تجارت آنلاین صبح امروز در ساعت 07:47 يكي از خودروهاي حمل پول بانك پاسارگاد كه در بزرگراه حقاني در تردد بود توسط دو دستگاه پرايد متوقف ميگردد و سارقين پس ازپياده شدن به راحتي خودرو حمل پول را بسرقت مي برند.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با انتقاد از کوتاهی مسئولان بانک پاسارگاد در تامین امنیت خودرو اعلام کرد: متاسفانه عليرغم تذكرات پليس و حتي شرايط تامين امنيت خودروهاي حمل پول ، مسئولين مربوطه هيچگونه تامين امنيتي براي خودرو از قبل پيش بيني نكرده و همراه اين خودرو فرد مسلح براي تامين امنيت نبوده است.
بلافاصله پس از سرقت تيم كاراگاهان پليس آگاهي پايتخت مشغول بررسي و شناسايي سارقين گرديدند و ميزان وجوه نقد به سرقت رفته هنوز مشخص نيست. قطعا نتيجه تحقيقات تكميلي متعاقباً اعلام خواهد شد.

*سه کیسه پول به سرقت رفته است

در همین رابطه یک منبع آگاه در بانک مرکزی گفت: سه کیسه پول به سرقت رفته است اما حجم آن هنوز مشخص نیست.

یک منبع آگاه در بانک مرکزی در گفت‌وگو با ایلنا درباره حادثه صبح امروز در خیابان حقانی تهران و به سرقت رفتن اتومبیل حمل پول بانک پاسارگاد اظهار داشت: صبح امروز سارقان با استفاده از یک اتومبیل پراید در خروجی حقانی به سمت کتابخانه ملی،  خودروی حامل پول را متوقف و پس از سرقت پول‌ها با جابجایی اتومبیل ها و استفاده از یک خودروی ال نود متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه به احتمال زیاد سارقان مسلح بوده‌اند، افزود: 3 کیسه پول به سرقت رفته است اما حجم آن هنوز مشخص نیست.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: تمامی خودروهای حمل پول برای بانکها محافظ دارند بنابراین این سرقت برای ما نیز تعجب آور است.

وی یادآور شد: در حال حاضر در محدوده حادثه نوار زرد کشیده شده و نیروی انتظامی نیز حضور دارد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت صبح امروز با انتقاد از کوتاهی مسئولان بانک پاسارگاد در تامین امنیت خودرو اعلام کرده بود: متاسفانه علی رغم تذکرات پلیس و استانداردهای مربوط به تامین امنیت خودروهای حمل پول، مسئولان این بانک هیچ گونه تامین امنیتی برای این خودرو از قبل پیش بینی نکرده و فرد مسلحی برای تامین امنیت این خودرو داخل آن نبوده است.

یک منبع آگاه در بانک پاسارگاد نیز در گفت‌وگو با ایلنا در واکنش به انتقاد پلیس گفت:  نیروی انتظامی در این قضیه فرار رو به جلو می کند. این خودرو در روز و جلوی چشم مردم ربوده می شود لذا جای تعجب دارد.

وی افزود: سارقین اتومبیل حمل پول بانک را به سمت کتابخانه ملی برده و با تهدید راننده، یک اتومبیل ال نود را دزدیده و پول‌ها را داخل آن گذاشته و متواری شدند.

این منبع آگاه یادآور شد: خودروهای حمل پول امن بوده و حصار فلزی دارند لذا سرقت از آنها تعجب آور است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار