کد خبر: ۴۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
در دیدار مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون با مدیرانارشد بخش تعاون فرانسه زمینه‌های همکاری تعاونی‌های این دو کشور بررسی و بر تأمین مالی پروژه‌های مشترک، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط صنعت کشاورزی تأکید شد.
حجت اله مهدیان، در ابتدای نشست ضمن معرفی خدمات بانک توسعه تعاون، هدف از این نشست را انتقال تجارب کسب‌وکار با توجه به منافع متقابل و همچنین تبادل اطلاعات در زمینه‌های اقتصادی، مالی، سرمایه‌گذاری، بین‌الملل، توسعه حقوقی و نیز ارائه اطلاعات در مورد پروژه‌های جدید و جاری طرفین خواند.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون افزود: ما علاقه‌مند به ایجاد روابط بین‌المللی مناسب با تعاونی‌های اروپایی و به‌ویژه تعاونی‌های فرانسوی هستیم.
در ادامه بر شناسایی ظرفیت‌های منابع طبیعی ایران برای سرمایه‌گذاری، معرفی فعالیت‌های بخش تعاون ایران و فرانسه و همچنین روش‌های همکاری با تعاونی‌های هر دو کشور تأکید شد.
گفتنی است در این دیدار مدیران ارشد بخش تعاون فرانسه ضمن ابراز علاقه‌مندی جهت سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی آن کشور در ایران خواستار حمایت بانک توسعه تعاون از سرمایه‌گذاری‌های آینده این کشور در ایران شد.
شایان‌ذکر است در نشست فوق، سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون، فیاض قائد مدیر امور بین‌الملل بانک و نماینده بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشتند.

دیدار مدیران عالی بانک توسعه تعاون با مدیران ارشد بخش تعاون فرانسه
نام:
ایمیل:
* نظر: