کد خبر: ۴۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
سورپرایز شرکت اپل همزمان با دهمین سالگرد تولید آیفون
به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون های شرکت اپل، پیش بینی شده آیفون های ۸ این کمپانی در فصل پاییز معرفی و وارد بازار شوند.
آیفون 8 پاییز امسال وارد بازار می شود + تصاویر
در گزارش ها آمده نوآوریهایی در این آیفون ها در نظر گرفته شده، از جمله دوربین سه بعدی، صفحه نمایش با کیفت بسیار بالا و یا شارژر بدون سیم و پیش بینی می شود آیفونهای ۸ با قیمت بیش از هزار دلار وارد بازار شوند.
آیفون از جمله تولیدات کلیدی شرکت اپل است. این کمپانی قسمت زیادی از سود خود را از فروش آیفون ها بدست می آورد.
با توجه به انتظاری که از فروش آیفون 6 و 6 پلاس اپل می رفت این محصولات نتوانستند به موفقیت زیادی دست پیدا کنند و اپل را مجبور به طراحی مدلهای جدیدتر کردند.آیفون 8 شاید بتواند همان خواسته اپل باشد.

*معرفی آیفون 8 گوشی جدید اپل در آینده ای نزدیک
تصاویر دیگر از طرح مفهومی آیفون 8 منتشر شده که انتظارات طراحان از اپل را نشان می دهد.کمپانی اپل پس از شکستی که در عرضه آیفون 6 و 6 پلاس با آن مواجه شد،ترجیح می دهد با انتشار تصاویر مفهومی از آیفون 7 انتظارات اپل از  نسل جدید تلفن های همراه با  نام آیفون 8 بپردازد.
آیفون 8 پاییز امسال وارد بازار می شود + تصاویر
انتشار تصاویر مفاهیمی آیفون 8 همزمان با آیفون 7 می تواند دلیلی برای عرضه تکنولوژی متفاوتی در گوشی های اپل باشد تا شکست باورنکردنی این کمپانی در عرضه و تولید آیفون 6 و 6 پلاس را جبران کند.
در ماه های گذشته، تمامی طرفداران و رقبای اپل منتظر ارائه و عرضه آیفون 6 از سوی این کمپانی بودند اما مدتی پس از عرضه دو محصول جدید( آیفون 6 و 6 پلاس) خبرهای متفاوتی از نواقص و همینطور عدم قابلیت های مناسب آیفون 6 نسبت به سری های گذشته این اسمارت فون منتشر شد که مخاطبان این کمپانی را از خرید محصول جدید پشیمان کرد. اما همیشه راه حلی برای جبران اشتباه و تغییر در نگاه مخاطبان وجود دارد و آن راه حل  عرضه آیفون8 است.
آیفون 8 پاییز امسال وارد بازار می شود + تصاویر
 بنا به خبرها و تصاویر منتشر شده در برخی از سایتهای خبری، کمپانی اپل به دنبال تولید و عرضه نسل جدیدی از اسمارت فون هاست به همین دلیل مقامات این کمپانی ترجیح داده اند از اسمارت فون 6 به اسمارت فون 8 جهش کنند و بتوانند نسل متفاوتی از محصولات خود را در اختیار کاربران قرار دهند تا خاطره آیفون 6 از ذهن ها پاک شود.

 *مشخصات گوشی جدید اپل
از مشخصات آیفون 8 می توان به صفحه نمایش سه بعدی که نوآوری جدیدی در عرصه رقابت میان برندهای تولید کننده تلفن همراه است، صفحه نمایش   2K ، دوربین های 12 و 16 مگاپیکسل، استفاده از یاقوت کبود و باتری 2000 میلی آمپری اشاره کرد.
آیفون 8 پاییز امسال وارد بازار می شود + تصاویر
 لبه های فلزی تلفن همراه جدید باید به شکلی ساخته شوند که بتوانند نقص های آیفون 6 را از ذهن مخاطبان محو کنند. اما تصاویر منتشر شده نشان از صفحه و همینطور ساختار ظاهری سخت و محکمی را برای ایفون 8 بازگو می کنند که از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به آیفون 6 است.
آیفون 8 پاییز امسال وارد بازار می شود + تصاویر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار