کد خبر: ۴۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: دونالد ترامپ در سخنرانی در کنفرانسه محافظه کاران حملات خود به خبرنگاران را افزایش داد و اعلام کرد که اف بی آی ایالات متحده را به خطر انداخته است.
به گزارش تجارت آنلاین، حمله ترامپ به رسانه ها و اف بی آی، حمایت آلمان و ایتالیا از سختگیری بر برگزیت، خانه تکانی رهبری اقتصادی در چین و برنامه های اقتصادی خاص نامزد انتخابات فرانسه از جمله تیترهای مهم روزنامه های روز شنبه دنیا هستند.

*حمله ترامپ به رسانه ها و اف بی آی – نیویورک تایمز
دونالد ترامپ در سخنرانی در کنفرانسه محافظه کاران حملات خود به خبرنگاران را افزایش داد و اعلام کرد که اف بی آی ایالات متحده را به خطر انداخته است. چند ساعت پس از این سخنرانی ،شان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد  که خبرنگاران تایمز،سی ان ان، پولیتیکو، نیویورک تایمز ، بی بی سی، دیلی میل ،بازفید و گاردین از حضور در کنفرانسهای خبری منع شدند.
از خانه تکانی در چین تا حمله ترامپ به رسانه ها

*حمایت آلمان و ایتالیا از سختگیری بر برگزیت – فایننشال تایمز
برلین و رم از طرح کمیسیون اروپایی برای رد مذاکرات تجاری با انگلیس پیش از برگزیت حمایت کردند. مقامات ایتالیایی و آلمانی اعلام کردند از مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا که به دنبال پیشبرد جریان جدایی انگلیس است حمایت می کنند.فرانسه نسبت به قانون 60 میلیارد یورویی برگزیت بدون سازش مانده است درحالیکه اسپانیا بیشتر به دنبال مجازات بریتانیا است. اما موضع برلین و رم ضربه ای سخت به وزاری انگلیس است که بر روی نرمش آلمان حساب کرده بودند.
از خانه تکانی در چین تا حمله ترامپ به رسانه ها

*تکان دادن رهبری اقتصادی در چین – وال استریت ژورنال
شی جینپینگ رئیس جمهور چین درحال تغییر و تکان دادن تیم اقتصادی اش است این در حالی است که چین به دنبال رشد قدرت خود در عرصه اقتصاد جهانی است. این تکان شامل تغییر قانون گذار ارشد بانک مرکزی چین ، وزیر اقتصاد و مقامات ارشد برنامه ریزی اقتصادی است.
از خانه تکانی در چین تا حمله ترامپ به رسانه ها

*برنامه های اقتصادی نامزد انتخابات فرانسه – لوموند
نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری فرانسه برنامه های اقتصادی خود را اعلام کرد. حمایت ازمشاغل محلی و همکاری با اتحادیه اروپا جزو بخشی از این برنامه است. ستاد انتخاباتی امانوئل ماکرون در پی ائتلاف غیرمنتظره ای با فرانسوا بایرو سیاستمدار کهنه کار و میانه رو فرانسوی از شانس فزاینده‌ای برای پیروزی در انتخابات فرانسه برخوردار شد.
از خانه تکانی در چین تا حمله ترامپ به رسانه ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار