کد خبر: ۴۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
از رسوایی خانوادگی یک نامزد تا هجوم خریداران طلا به بازارها
تجارت آنلاین: یک دادگاه قضایی حکم بررسی پرونده تخلف مالی خانواده فرانسوا فیون را صادر کرده است با این حال نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه به مبارزات خود ادامه می دهد.
گزینه وزارت دارایی ترامپ زیر سئوال، توقف پکن در قراردادهای هالیوودی، افزایش تقاضا برای خرید طلا و ادامه کمپین انتخاباتی فرانسوا فیون علیرغم رسوایی مالی از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های امروز جهان هستند.

*گزینه وزارت دارایی ترامپ زیر سئوال – نیویورک تایمز
ویلبر راس میلیاردر و گزینه ترامپ برای وزارت دارایی در جلسه پرسش و پاسخ سناتورها حضور خواهد یافت . ویلبر راس وعده داده که در صورت کسب رای کافی از حقوق کارگران آمریکا حمایت کرده و توافقات بد تجاری را از بین خواهدبرد.درعین حال در دهه های گذشته این توافقات تجاری باعث کسب درآمد برای آقای راس در سراسر جهان از جمله چین و مکزیک بوده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه جهان

*توقف پکن در قراردادهای هالیوودی – وال استریت ژورنال
کشور چین در سالهای اخیر شرکت های هالیوودی را خریداری کرده است اما با افزایش تنش میان دولت دونالد ترامپ با چین ،سرمایه گذاریها و قراردادهای تجاری چین با هالیوود متوقف شده است.این امر باعث ضربه و خسارت به هالیوود شده است و شرکت متروگلدن مایر که تدسط چینی ها خریداری شده در برزخ گرفتار شده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه جهان

*افزایش تقاضا برای خرید طلا – فایننشال تایمز
افزایش تقاضا برای خرید طلا از سوی چین افزایش یافته است. این امر بر توازن اقتصادی بریتانیا تاثیر گذار بوده است که با برگزیت و چگونگی خروج از اتحادیه در چالش است.افزایش تقاضای طلا باعث بهم زدن داده های تجاری و سرمایه گذاری انگلیس شده است.افزایش صادرات و کاهش جذب سرمایه پس از برگزیت امید به توازن مجدد اقتصادی را افزایش داده بود حال فروش طلا از انگلیس به بازارهای خارجی بار دیگر باعث کاهش سرمایه گذاریها خواهد شد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه جهان

*ادامه کمپین انتخاباتی فرانسوا فیون علیرغم رسوایی مالی – لوموند
یک دادگاه قضایی حکم بررسی پرونده تخلف مالی فرانسوا فیون را صادر کرده است با این حال نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه  به مبارزات خود ادامه می دهد. فیون متهم است که به همسرش «پنلوپ» در سمت مشاور پارلمانی حدود ۸۳۰ هزار یورو و به دو فرزندنش در زمانی که دانشجو بودند و برای پدر بعنوان وکیل کار می کرده اند ۸۴ هزار یورو پرداخت کرده است. نظرسنجی ها حاکی است که فرانسوا فیون با اختلافی اندک شانه به شانه امانوئل ماکرون، نامزد مستقل و میانه روی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه به پیش می رود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار