کد خبر: ۴۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
غرفه شرکت بیمه نوین در نهمین نمایشگاه بين المللي انرژي هاي نو، تجديدپذير بهره وري و صرفه جويي انرژي در کنار دست اندركاران و فعالان اين صنعت برپا شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، این شرکت در راستای تحقق اهداف توسعه ای خود با هدف گسترش تعامل با صنایع مختلف در حوزه انرژی های نو و ورود به بازارهای جدید با توجه به روند تغییر منابع انرژی در این نمایشگاه حاضر شده است. 
شرکت بیمه نوین علاوه بر معرفی خدمات و محصولات بیمه ای خود، تلاش دارد تا سطح همکاری خود را با شركت هاي فعال در اين صنعت گسترش داده و با تعامل دوسویه با دست اندركاران و متخصصان اين حوزه زمینه های همکاری مشترک و توانمندی های دوجانبه را شناسایی و منعکس نماید. این دوره از نمایشگاه به عنوان یکی از رویدادهای مهم صنعتی و تجاری در ایران، امسال نیز میزبان شرکت‌ها و صنعتگران ایرانی و خارجی با هدف معرفی آخرین و جدیدترین محصولات، خدمات و تکنولوژی‌های مرتبط با انرژی‌های نو و تجدیدپذیر و نیز صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف انرژی آغاز به کار کرده است.
نهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو، تجدید پذیر، بهره وری و صرفه جویی تا نهم اسفند ماه سال جاری در محل  دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برپا و بیمه نوین در سالن 38 غرفه 131 میزبان علاقه مندان و پاسخگوی سئوالات مراجعان خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: