کد خبر: ۴۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
نسخه ایرانی بازی "پوتین و مدودف" این بار با نقش آفرینی "محمود و حمید"
تجارت آنلاین: حمید بقایی در کانال تلگرامش از پست احتمالی احمدی نژاد در دولت دوازدهم گفت تا بسیاری با اشاره به رابطه مدودف و پوتین از معاون اولی احمدی نژاد در کابینه احتمالی بقایی در صورت پیروزی در انتخابات 96 یاد کنند.
احمدی نژاد معاون اول دولت احتمالی بقایی می شود؟!
حمید بقایی معاون اجرایی محمود احمدی نژاد در کانال تلگرامی خود مطلبی در مورد پست احتمالی محمود احمدی نژاد در دولت بعد منتشر کرد.
حمید بقایی در کانال تلگرامش از پست احتمالی احمدی نژاد در دولت دوازدهم گفت تا بسیاری با اشاره به رابطه مدودف و پوتین از معاون اولی احمدی نژاد در کابینه احتمالی بقایی در صورت پیروزی در انتخابات یاد کنند.
به گزارش تجارت آنلاین: بقایی در این متن نوشت: "همانطور که قبلاً هم به اطلاع ملت شریف ایران رسانده ام ، اینجانب برای تداوم راه و خط مشی جناب آقای دکتر احمدی نژاد پا به عرصه رقابت انتخاباتی گذاشته ام و به فضل الهی در صورت کسب اعتماد مردم بزرگوار ایران و تصدی مسئولیت خطیر ریاست جمهوری، با علم به خواست قلبی اکثریت قاطع ملّت، از جناب ایشان درخواست خواهم کرد تا در دولت جدید در بالاترین سطح ، حضور فعال و تعیین کننده داشته باشند. زنده باد ایران"
با انتشار این پست و اظهار نظر تلگرامی حمید بقایی موضوع حضور احمدی نژاد در کابینه احتمالی او به یکی از مهمترین اخبار فضای مجازی تبدیل شده و بسیاری از بقایی و احمدی نژاد به عنوان مدودف و پوتین یاد می کنند تا راه برای حضور دوباره دولت بهاری ها در عرصه سیاسی کشور هموار شود.
خبرها همچنین از معرفی عبدالرضا شيخ الاسلامی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حمیدرضا بقایی حکایت دارد تا بدین ترتیب فعالیت های انتخاباتی همفکران محمود احمدی نژاد وارد فاز جدیدی شود و در همین راستا عبدالرضا شیخ الاسلامی، علی ذبیحی، سیدحسن موسوی و علی اکبر جوانفکر، استعفای خود را از شورای مرکزی تبیین مبانی انقلاب و بازخوانی آرمانهای امام(ره) اعلام کردند.
با توجه به اعلام کاندیداتوری حمید بقایی در انتخابات ریاست جمهوری و تاکید محمود احمدی نژاد مبنی بر ممنوعیت فعالیت انتخاباتی اعضای  شوراهای تبیین مبانی انقلاب و بازخوانی آرمانهای امام(ره)، این چند نفر استعفای خود را از شورای مرکزی تبیین مبانی انقلاب و بازخوانی آرمانهای امام(ره) اعلام کردند تا در فعالیتهای انتخاباتی حمید بقایی شرکت کنند . گفتنی است؛ عبدالرضا شیخ‌الاسلامی از سال 1388 تا 1391 در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور بود.




نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار