کد خبر: ۴۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
نمايشگاه‌های کتاب استانی در سال 95 با اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار و با عاملیت بانک شهر در آبادان(منطقه آزاد اروند) به کار خود پایان می‌دهد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مهدی اکرمی، مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب این بانک با اشاره به برگزاری آخرین نمایشگاه کتاب استانی در سال 95 گفت: در اين نمايشگاه که در آبادان در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود، چهارميليارد ريال اعتبار در قالب ٧٦٠٠ پانصدهزار ريالي و يك ميليون ريالي به مراجعه كنندگان با احتساب 30 درصد يارانه وزارت ارشاد توزيع مي‌شود.
وی افزود:  در اين نمايشگاه حدود50 هزار و  ٧٠٠عنوان كتاب ارائه مي‌شود وحدود٣٧٠ ناشر در ٢٣٥غرفه فعاليت مي‌كنند. اکرمی خاطر نشان کرد:  تعداد٢٥٠ كارتخوان بانک شهر در اختيار غرفه داران قرار می‌گیرد و  بانك شهر با احداث چهار كانتر بانكي علاوه بر توزيع بن كارت، به ارائه خدمات بانكي و آموزش و نصب ابزارهاي الكترونيكي می‌پردازد.
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر تصریح کرد: به همين منظور این بانک با نصب يك دستگاه بلوتوث سنتر ، يك دستگاه خود پرداز و يك دستگاه شهرنت مجهز به خودپرداز، خود دريافت ، وب كيوسك و خودبانك آماده ارائه همه خدمات بانكي و الكترونيكي است.
بر این اساس، این نمایشگاه 15 تا 20 اسفند صبح‌ها9 تا 12 وعصرها١٦ الي 20  برپا می شود و برگزاري نشست‌هاي فرهنگي، شعب شعر با شاعران آبادان و خرمشهر، رونمايي كتاب ، داستان‌هاي دفاع مقدس ، نگاهي به كتاب جامعه شناسي آبادان ، فعاليت‌هاي بخش كودكان از ديگر برنامه هاي اين نمايشگاه خواهد بود

نام:
ایمیل:
* نظر: