کد خبر: ۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
علی یزدانی، معاون اداری و مالی و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده وزیر و عضو هفتم هیات رییسه اتاق اصناف ایران معرفی شد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛علی یزدانی، معاون اداری و مالی و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده وزیر و عضو هفتم هیات رییسه اتاق اصناف ایران معرفی شد. 
 
هیات رئیسه اتاق اصناف ایران 7 عضو دارد که شامل 3 نفر از صنوف تولیدی و خدمات فنی و 3 نفر از صنوف توزیعی و خدماتی است که با رای مخفی اعضای اتاق اصناف ایران برای مدت چهار سال انتخاب می‌شوند و نفر هفتم به پیشنهاد وزارت صنعت ، معدن و تجارت و با تصویب هیات عالی نظارت از بین افراد متعهد و آگاه به مسائل صنفی تعیین می‌شود. 
 
همچنین بر اساس ماده 29 این لایحه ، ظرف 15 روز پس از انتخاب هیات رئیسه اتاق اصناف ایران، این هیات برای تعیین مناسب تشکیل جلسه می‌دهد و از میان خود یک نفر رئیس، دو نفر نایب رئیس(اول و دوم)، یک نفر دبیر و یک نفر خزانه دار را انتخاب می کند . 
 
در انتخابات دوره ششم که 6 آبان ماه گذشته با شرکت 144 نماینده اتاق اصناف ایران برگزار شد، علی فاضلی از صنوف تولید با 108 رأی، جلال الدین محمد شکریه از صنوف تولید با 68 رأی، مجتبی صفایی از صنوف تولید با 56 رأی، سید محمود هاشمی از صنوف توزیعی با 69 رأی، محمدعلی صدیقی از صنوف توزیعی با 58 رأی و سعید ممبینی صنوف توزیعی با 51 رأی به عنوان اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف ایران برای یک دوره چهار ساله انتخاب شدند. 
به گفته علی فاضلی انتخابات داخلی هیات رئیسه اتاق بزودی برگزار می شود. 
 
انتهای پیام/ 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار