کد خبر: ۴۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: پوتین چقدر بر ترامپ نفوذ دارد؟ آیا رییس جمهور روسیه با استخدام جادوگران و ساحران دونالد ترامپ را جادو کرده یا این تنها یک نفوذ شخصیتی و روحی ساده است!
به گزارش تجارت آنلاین، تهدید رسوایی سامسونگ برای کره جنوبی، درخواست توقف کاهش مالیات بخش تجاری انگلیس از سوی ترزا می، حمایت کنگره چین از شی جینپینگ و آقای همزاد از جمله مهمترین تیترهای مطبوعات جهان در روز یکشنبه اند.

*تهدید رسوایی سامسونگ برای کره جنوبی – نیویورک تایمز
بخش تجاری و دولتی کره جنوبی بایکدیگر برای ساخت کشور پس از جنگ تلاش کردند حال با افزایش فساد در دولت کره جنوبی که پای شرکت سامسونگ را نیز به این رسوایی بازکرده نگرانی درباره آینده کره جنوبی در آسیا افزایش یافته است.سامسونگ پیشتردر دهه 60 میلادی با نقض قانون روبرو شده است اما توسط رئیس جمهور نجات یافته بود. زیرا ضربه به شرکت سامسونگ باعث ضربه به اقتصاد کشور می شود. اما اینبار موضوع فرق دارد و کره جنوبی در بحران سیاسی است مردم از خلاف این طبقه خاص و فرار از قانون خسته شدند و این رسوایی به دنبال دیگر رسوایی ها شرایط تازه ای را برای کره جنوبی ایجاد کرده است.
پوتین با سحر و جادو ترامپ را تسخیر می کند!

*"ترزا می" خواستار توقف کاهش مالیات بخش تجاری انگلیس – ایندیپندنت
نخست وزیر انگلستان ترزا می هشدار داد برای حفظ خدمات بهداشت و درمان باید کاهش مالیات بخش تجاری متوقف شود. براساس نظرسنجی ها دو سوم مردم انگلیس خواستار کاهش مالیات بر بخش تجاری هستند اما خانم ترزا می می خواهد این موضوع را که ارزشی 7.5 میلیارد پوند دارد را متوقف کند و پول حاصل از مالیات را به سازمان بهداشت کشور بدهد.
پوتین با سحر و جادو ترامپ را تسخیر می کند!

*چین پشت شی جینپینگ ایستاد – لوموند
در جلسه کنفرانس حزب خلق چین ، نمایندگان از رئیس جمهور شی جینپینگ حمایت کردند. با نزدیک شدن پایان دوره پنج ساله شی جینپینگ ، کنگره باید جانشینی را برای ریاست جمهوری این کشور برگزیند. قابل ذکر است نخست وزیر چین برای اولین بار مفهوم استقلال هنگ کنگ را محکوم کرد.
پوتین با سحر و جادو ترامپ را تسخیر می کند!

*آقای همزاد – اشپیگل
پوتین چقدر در ترامپ نفوذ کرده است ؟ آیا رییس جمهور روسیه با استخدام جادوگران و ساحران دونالد ترامپ را جادو کرده یا این تنها یک نفوذ شخصیتی و روحی ساده است! با تمرکز بر جنگ سایبری ، دورغ و بی ثباتی با استفاده از اینترنت ، بررسی تحلیل رابطه دو قدرت هسته ای به لحاظ تاریخی و در حال حاضر و عواقب آن برای اروپا ، کارشناسان اشپیگل سابقه این دو را بررسی می کنند.
پوتین با سحر و جادو ترامپ را تسخیر می کند!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار