کد خبر: ۴۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
در چهارمین جشنواره ملي سالانه برترين شركت‌هاي ايران (TOPEX2017) ، نشان برترين بانك ايراني در سال 1395 به بانک صادرات ايران اعطا شد.
 به  گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران در اين همایش که به همت مؤسسه بين‌المللي پژوهش‌هاي صنعتي ايران و با همكاري دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام، وزارت معدن صنعت و تجارت، انجمن مفاخر صنعتی ایران، خانه سرباز صلح ایران و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران و مشاركت فعال بانك صادرات ايران،  برگزار شد به پاس نقش آفرینی بانک صادرات ایران در عرصه های مختلف،  این نشان به بانک صادرات اهدا شد.
بر پایه این گزارش مجتبی عزیزیان، مدیرامور فناوری اطلاعات این بانك، به تشريح جایگاه بانک صادرات ایران در عرصه نظام اقتصادی کشور و خدمات و محصولات جديد آن در حمايت از سرمايه‌گذاري داخلي و توليد ملي پرداخت.
این مقام مسئول افزود: این بانک با55 هزار کارمند شاغل و بازنشسته و تمام امکانات و ظرفیت‌هایش در حال فعالیت در جبهه اقتصادی کشور است و بسیاری از فعالان بزرگ اقتصادی کشور و واحدهای تولیدی داخلی، رشد و بالندگی خود را از حمایت‌های بانک صادرات ایران می‌دانند که افتخار ارزشمندی برای این بانک بزرگ و مردمی به حساب می آید.
عزیزیان در پايان اظهار داشت: بانك صادرات ايران با بهره‌گيري از توانمندي‌هاي فراوان خود آماده ارائه خدمات مطلوب و گسترده به واحدهاي توليدي برتر كشور در زمينه‌هاي مختلف است تا در آينده نزديك شاهد شكوفايي اقتصاد ايران به عنوان اقتصاد اول در منطقه و در بين كشورهاي اسلامي باشيم.
گفتنی است غرفه بانك صادرات ايران در نمايشگاه جنبي چهارمین جشنواره برترین شرکت‌های ایران، میزبان مديران، مسئولان و شركت‌كنندگان جشنواره بود و کارشناسان بانک، ضمن معرفی خدمات و محصولات نوين و بانکداری الکترونیک و شرکتی به پرسش های بازدید‌کنندگان پاسخ دادند. امیرسرتیپ احمد دادبین از فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان نظامی و مدیران ارشد  سیاسی و فرهنگی ، فعالان اقتصادي و مديران عامل شركت‌ها و سازمان‌هاي برتر بخش خصوصي در این جشنواره ملی که در روز شنبه 14/12/95 و سالن همايش‌هاي بين‌المللي هتل المپیک تهران برگزار شد، حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: