کد خبر: ۴۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
طي مراسمي که به همت سازمان مديريت و برنامه‌ريزي بودجه برگزار شد شرکت استراتوس به عنوان شرکت پيشرو در صدور خدمات فني و مهندسي معرفي و مديرعامل اين شرکت مورد تقدير قرار گرفت.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، هلدينگ استراتوس فعاليت‌هاي مختلف اقتصادي را در بر مي‌گيرد که از جمله آن شرکت بين‌المللي پيمانکاري استراتوس است. اين شرکت اولين صادرکننده خدمات فني - مهندسي جمهوري اسلامي ايران است که 21 سال پيش اولين پروژه را در خارج از کشور انجام داد و تا امروز توسعه زيادي پيدا کرده است. اين شرکت داراي رتبه يک طراحي و ساخت در بخش‌هاي راهسازي، راه‌آهن، تونل، پل، ساختمان، سدسازي، پروژه‌هاي آبي و ساير پروژه‌هاي عمراني است و براي اولين بار با رتبه GPC يعني طراحي و ساخت را اخذ نموده است
شرکت‌هاي تحت پوشش هلدينگ استراتوس خدمات متنوعي در حوزه‌هاي مختلف ارايه مي‌کنند که از آن جمله مي‌توان به شرکت بين‌المللي خانه‌سازي ايرانيان اشاره کرد. اين شرکت پيمانکاري عضو گروه استراتوس است که خانه‌سازي در ونزوئلا را در کارنامه دارد و توانسته در شهر جديد اوهدا در کشور ونزوئلا 12 هزار واحد مسکوني به همراه کليه زيرساخت‌ها و واحدهاي خدماتي آن را در اجرا کند.
علاوه بر اين شركت بين‌المللي استراتوس با 42 سال سابقه حدود 5 سال است که در کشور عراق فعاليت عمراني داشته که اين پروژه‌ها شامل برج‌سازي، انبوه‌سازي و راه و تونل‌سازي و .... مي‌باشد. همچنين اين شرکت در شهر مقدس کربلا هم در حال ساخت تعدادي برج مسکوني (هتل آپارتمان) براي آستان مقدس امام حسين (ع) مي‌باشد.
لازم به ذکر است سيد محمد صدرهاشمي‌نژاد بنيان‌گذار شرکت بين‌المللي استراتوس بنيان‌گذار بانک اقتصادنوين به عنوان نخستين بانک خصوصي کشور نيز مي‌باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: