کد خبر: ۴۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
فردی تهرانی با اشاره به راه اندازی سیستم برگشت بخارات بنزین خبر داد:
همایش جایگاهداران بنزین در محل همایش رایزن با حضور کارشناسان این حوزه از کشور ایران و ژاپن با هدف بررسی توانمندی ها و رفع مشکلات این حوزه برگزار شد.
آندو مدیرکل بازرگانی، بازاریابی بین الملل شرکت ژاپنی تاتسونو از برگشت این شرکت پس از ۷ سال به بازار ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: شرکت پرتو نوا مجموعه صادق و دارای اعتباری است که به عنوان نماینده رسمی شرکت ژاپنی تاتسونو در ایران فعالیت می کند و هرگونه ارتباطی از ایران به وسیله این شرکت مجاز است.
وی با اشاره به اینکه تاتسونو از mey1911 به عنوان بزرگترین تولیدکننده پمپ های بنزین در دنیاست در ادامه تصریح کرد: طراح، سازنده و مجری جایگاه های بنزین در ژاپن و کل دنیا هستیم.
مدیرکل بازرگانی و بازاریابی بین الملل شرکت ژاپنی تاتسونو با بیان اینکه از سال های گذشته محصولات این کشور در بیش از ۷۰ کشور جهان عرضه می گردید در ادامه افزود: پایداری، استحکام و دقت دلایل اصلی موفقیت این شرکت است
وی ادامه داد: شاید ازدید برخی از مشتریان در نگاه اول قیمت محصولات ارزان به نظر نیاید اما به با توجه به کیفیت به عنوان بهترین محصول به نظر بیاید. شرکت پاتسونو این اطمینان را به همه ایرانیان میدهد که تمامی سرویس های فروش و خدمات پس از فروش از طرف این شرکت به بهترین شکل در سراسر کشور به عمل می آید.
آندو با اعلام نظر خود مبنی براینکه ما بر این باوریم که آینده متعلق به تکنولوژی است در ادامه توضیح داد: تاتسونو شرکتی است که با ارائه تولید مبنی بر تکنولوژی رضایت مندی مشتریان را به همراه خواهد داشت و ما تمام تلاشمان را برای تحقق هدفمان می کنیم.
مدیرکل بازرگانی، بازاریابی بین الملل شرکت ژاپنی تاتسونو به بازدید اخیر خود از جایگاه هایی که بیش از ۳۰ سال است در ایران از این دستگاه ها اشاره کرد و در پایان خاطرنشان کرد: قدمت این دستگاه به زمانی می خورد که من درحال بازنشستگی هستم و این برای من جای تعجب دارد که این دستگاه تا اندازه با کیفیت در بهترین مناطق شهر تهران در حال فعالیت هستند.
در ادامه این همایش حبیب فردی تهرانی مدیرعامل شرکت پترونوا به ایراد سخنرانی پرداخت.
وی با اشاره به برنامه های این شرکت در سال آینده تصریح کرد: در حال حاضر ۷۰۰۰ دستگاه در سراسر ایران کار می کنند که قدمت ۳۰ ساله دارند که قرار است در مرحله اول این دستگاه ها را تعویض کنیم.
مدیرعامل شرکت پترونوا با بیان اینکه ۱۰ سال خدمات پس از فروش تاتسونو نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است در ادامه افزود: محصولات این شرکت تا ۲۰ سال خرابی ندارند.
وی ادامه داد: در دوران تحریم با مشکلات زیادی روبرو شدیم اما توانستیم این شرکت را سرپا نگه داریم تاتسونو نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است.
فردی تهرانی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات کشور ما زلزله خیز بودن آن است در ادامه یادآور شد: ژاپن از ۶۰ سال گذشته در این بحث فعال است و در هنگام زلزله پمپ ها بالای ۵ ریشتر به صورت خودکار قطع می شوند وباعث جلوگیری از ایجاد حریق و آتش سوزی می شود.
وی همچنین افزود: در هنگام بروز بحران پمپ های تاتسونو تنها به ماشین های مدیریت بحران از جمله آمبولانس، آتش نشانی و… با ارائه کارت که از قبل به آنها داده شده خدمات ارائه می گردد. همچنین از قبل به مردم اطلاع رسانی می شود که مردم بدانند در زمان بحران از این جایگاه ها و از این پمپ ها قادر به دریافت بنزین نخواهند بود.
مدیرعامل شرکت پترونوا با اشاره به اینکه صف،‌ تبخیر سوخت و… ستمی است که به مردم وارد می شود در ادامه توضیح داد: تاتسونو سیستم برگشت بخارات بنزین را راه اندازی کرده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹ برابر دنیا جایگاه سوخت کم داریم گفت: به وسیله این جایگاه ها سوخت ۵/۱ برابر می شود و ظرفیت سوخت گیری جایگاه افزایش پیدا خواهد کرد.
فردی تهرانی با اشاره به مکاتبات با شهردار تهران مبنی بر تبدیل جایگاه ها به سالن های مدیریت بحران درپایان خاطرنشان کرد: این امیدواری وجود دارد که جایگاه دارها با تبدیل جایگاه های خود به جایگاه هایی با قابلیت مدیریت بحران از بروز خطرات احتمالی در زمان زلزله پیشگیری کنند.
گفتنی است در پایان این همایش از دو دستگاه جدید این شرکت رونمایی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: