کد خبر: ۴۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
با نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام اتفاق افتاد
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه از حذف مصوبه تعیین سقف دریافتی مدیران، مقامات و کارکنان دستگاه‌های اجرایی با نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.
حذف مصوبه جنجالی تعیین سقف حقوق مدیران از برنامه ششم
"محمد خدابخشی" سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه از حذف مصوبه مجلس در مورد "تعیین سقف دریافتی مدیران، مقامات و کارکنان دستگاه‌های اجرایی" با نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام از متن قانون برنامه ششم توسعه خبر داد.
وی ادامه داد: پیش از این شورای نگهبان مصوبه مجلس در ماده 38 برنامه ششم را مغایر قانون اساسی و نظام اداری صحیح اعلام کرده بود که با اصرار مجلس بر نظر قبلی خود در مورد این موضوع، این مصوبه جهت داوری میان مجلس و شورای نگهبان به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.
نماینده مردم الیگودرز تصریح کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام نظر شورای نگهبان را تأیید کرد و با این استدلال که جای چنین مصوبه‌ای در قانون برنامه نیست و باید قانون جامعی در این زمینه تدوین شود، آن را حذف کرد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه خاطرنشان کرد: با نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام کل ماده 38 و تبصره‌های آن که قاعده‌گذاری برای پرداخت حقوق مدیران، مقامات و کارکنان دستگاه‌های اجرایی بود از متن برنامه ششم حذف شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: