کد خبر: ۴۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
رییس سازمان هواپیمایی تاکید کرد
رییس سازمان هواپیمایی گفت:«قیمت هایی که از طریق شرکت های هواپیمایی تعیین می شود، مورد نظر ما است. قیمت های چارتری زمانی مورد قبول ماست که مشمول شرایط چارتری باشد.»
با افزایش قیمت بلیت هواپیما و چارتر برخورد می کنیم
به گزارش تجارت آنلاین، علی عابدزاده عنوان کرد: امروز ۴میلیون مسافر داخلی ما به دلیل نداشتن ناوگان مناسب جابجا نمی شوند. امیدواریم با نگاه جدید به صنعت هوایی، در آینده نزدیک تحولات مهمی را داشته باشیم و جایگاه کشور در این صنعت ارتقا یابد.
وی درباره آزادسازی نرخ بلیت هواپیما نیز عنوان کرد: آزادسازی نرخ بلیت هواپیما حدود یک ساله انجام شده و در این مدت نرخ بلیت جابجایی مسافر متغیر بوده است. برای مثال، در مسیر کیش، بین ۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان قیمت بلیت هواپیما متغیر بوده است.
عابدزاده افزود: برخی از ایام سال قیمت بلیت افزایش می یابد، اما ۲۱درصد افزایش مسافر را داشتیم که از دستاوردهای آزادسازی قیمت بلیت هواپیما است.
وی عنوان کرد:شرکت های هواپیمایی نرخ را تعیین می کنند و باید پاسخگو باشند. قیمت هایی که از طریق شرکت های هواپیمایی تعیین می شود، مورد نظر ما است. قیمت های چارتری زمانی مورد قبول ماست که مشمول شرایط چارتری باشد.
رییس سازمان هواپیمایی درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما برای ایام نوروز خاطرنشان کرد:در ایام نوروز هم نرخ هایی که توسط شرکتهای هواپیمایی تعیین شده، مناسب است.
عابدزاده تاکید کرد: اگر نرخ ها بالاتر باشد، با فروشندگان خاطی برخورد می شود.
عابدزاده در پاسخ به پرسشی درباره ورود هواپیماهای مسن، گفت: اگر تعدادی هواپیما به این شکل وارد شده، مربوط به یکسال قبل نیست. در طول یک سال گذشته متوسط سن ناوگان یک سال قبل کاهش یافته است. کاهش سن ناوگان هوایی نیاز به زمان دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: