کد خبر: ۴۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
مدیرعامل سازه گستر بیان کرد:
مدیرعامل سازه گستر در جلسه بررسی موانع و راهکارهای ارتقاء زنجیره تامین با حضور هئیت مدیره، معاونین و مدیران شرکت سازه گستر روند تولید در سال جاری را موفقیت آمیزارزیابی کرد .
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از سایپا نیوز، آخرین جلسه بررسی و تشریح فعالیت های حوزه تامین و تولید در شرکت های زنجیره تامین و قطعه سازان با ارائه گزارش عملکرد برگزارشد.
معصوم نجفیان، مدیرعامل سازه گستر با اشاره به روند تولید در سال 95 و رسیدن به تولید 570 هزار دستگاه خودرو گفت: باتوجه به مشکلات در شش ماه نخست سال جاری روند تولید از 40 هزاردستگاه در ماه آغاز شد و این تعداد در 6 ماه دوم به 60 هزاردستگاه رسید.
وی افزود: در ابتدای سال 95 برنامه طرح تحول در شرکت سازه گستر با هدف ارتقاء جایگاه برند سازمانی، تعالی سرمایه های انسانی و مشارکت همه لایه های سازمانی آغاز شد و رسیدن به جایگاه فعلی منتج از اجرای صحیح این برنامه توسط تمامی همکاران بود.
مدیرعامل سازه گستر با تاکید بر شروع هوشمندانه تولید در سال آتی یاد آور شد: اقدامات شایسته ای در حوزه های تامین و برنامه ریزی سازه گستر صورت گرفته و با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و نیاز هموطنان به خدمات و تامین به موقع قطعات مورد نیاز در این زمینه نیز کارهای قابل تقدیری انجام شده تا هموطنان عزیز بتوانند سفر بدون دغدغه ای را داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: