کد خبر: ۴۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
آخرین جزئیات مصدومان و دستگیرشدگان چهارشنبه آخر سال
رئیس پلیس پیشگیری ناجا به بیان آمار مصدومان و دستگیرشدگان شب چهارشنبه آخر سال پرداخت و گفت: متاسفانه 2 نفر جان باختند، 18 نفر از پرسنل ناجا و آتش‌نشانی بستری شده‌‌اند و 1382 مرد و 48 زن دستگیر شده‌اند.
2 کشته در حوادث چهارشنبه سوری تهران
سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به آخرین آمار مصدومین و دستگیری‌ها در چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه در چهارشنبه آخر سال، دو نفر فوت کردند که یکی در تهران و دیگری در اصفهان بوده است.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا تعداد مصدومان بستری را 185 مورد در کل کشور اعلام کرد و بیان داشت: 1093 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.
وی دستگیر شدگان چهارشنبه‌سوری را 1382 مرد اعلام کرد و گفت: 923 نفر از آنها به مراجع قضایی معرفی شده و بقیه با اخذ تعهد، آزاد شده‌اند.
سردار شرفی تعداد دستگیر شدگان زن را 48 نفر اعلام و بیان داشت: 12 نفر به محاکم قضایی معرفی شده و بقیه با اخذ تعهد آزاد شدند.
این مقام ارشد پلیس، آمار دستگیری‌های زنان و مردان در شب چهارشنبه‌سوری را نسبت به سال گذشته ارزیابی کرد و گفت: در معرفی به دستگاه قضایی، تعداد زنان 42 درصد کاهش و مردان 21 درصد کاهش داشته و در زمینه اخذ تعهد، تعداد دستگیر شدگان زن 46 درصد کاهش و مردان 22 درصد کاهش یافته است.
سردار شرفی در خصوص آخرین آمار مصدومان پرسنل ناجا و آتش‌نشانان و نیروهای اورژانس گفت: 18 نفر مصدوم و بستری هستند و 46 نفر به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

*133 حادثه مربوط به چهارشنبه‌ آخر سال اتفاق افتاده است
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با اشاره به کاهش چشمگیر حوادث چهارشنبه آخر سال، گفت: شب گذشته 133 حادثه مربوط به چهارشنبه‌ آخر سال اتفاق افتاد.
جلال ملکی اظهار داشت: شب گذشته مراسم چهارشنبه‌ آخرسال در شهر تهران برگزار شد و این شب یکی از آرام‌ترین و کم حادثه‌ترین شب‌های چهارشنبه‌ آخر سال در سال‌های گذشته بوده است.
وی افزود: حوادث چهارشنبه‌ آخر سال به دو بخش تقسیم می‌شود که یک بخش آن، حوادث قبل از چهارشنبه آخر سال است که آتش‌سوزی در کارگاه‌های تولید مواد محترقه بوده که امسال کاهش بی‌سابقه و چشمگیری داشته است.
ملکی افزود: امسال حوادث شب چهارشنبه‌ آخرسال بسیار کاهش یافته است و شب گذشته 133 حادثه مربوط به این شب اتفاق افتاد که آتش‌نشانان بلافاصله توانستند اقدامات لازم را انجام دهند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: با توجه به اینکه تمامی عوامل آتش‌‌نشانی شب گذشته در آماده‌باش 100درصد بودند ولی با همکاری مردم و فرهنگ‌سازی مناسب، آمار حوادث کاهش چشمگیری پیدا کرد که جا دارد از شهروندان تقدیر و تشکر شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار