کد خبر: ۴۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در سفر به استان خوزستان ضمن دیدار و گفتگو با همکاران شعب، از کارخانه نان صنعتی تک نان جنوب نیز بازدید به عمل آورد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد خوزستان، سید ضیاء ایمانی - مدیر عامل بانک – در این بازدیدها، ابراز داشت: بحث سودآوري شعب از اهميت ويژه اي برخوردار است لذا تمامی جهت گيري ها و سياست هاي بانك برای تأمين منافع سهامداران، باید در راستای افزایش بهره وری و بهينه سازي روش ها و فعاليت ها باشد.
ایمانی تصریح کرد: حضور گسترده و موثر در بازار و افزایش سهم بانک در بازار پولی و مالی کشور از برنامه های اصلی و راهبردی بانک مهر اقتصاد است. 
وی مشتری مداری را در افزایش سهم بازار موثر دانست و گفت: منابع انسانی مهمترین سرمایه بانک مهر اقتصاد است و با اتکاء به این مهم  بوده که این بانک طی سال های اخیر موفقیت ها و دستاوردهای قابل توجهی کسب کرده است.
مدیر عامل بانک افزود: شناسایی بازارها و بنگاه های مختلف اقتصادی و جذب مشتریان کلان امر مهمی است و این وظیفه بر عهده یکایک همکاران پر تلاش است چرا که تنها شما می توانید با شناختی که از موقعیت های محل کار خود دارید، زمینه جذب و نگهداری مشتریان جدید را فراهم نمایید.
ایمانی با اشاره به پیشرفت های چشم گیر بانک مهر اقتصاد، افق های روشنِ پیش روی این بانک را دست یافتنی عنوان کرد و ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد در مسیر حرکت خود با اتکاء به ظرفیت های داخلی، تعامل مناسب و استفاده از راه کارهای علمی و عملی به تمامی اهداف خود دست خواهد یافت.
مدیر عامل بانک همچنین در بازدید از کارخانه نان صنعتی تک نان جنوب، خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد با اولویت  قراردادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی همواره تلاش داشته تا با حمایت و توسعه صنایع، کارخانجات و کارگاه های بزرگ و کوچک در ایجاد اشتغال، استقلال اقتصادی و رشد و شکوفایی اقتصاد کشور نقش آفرین باشد .
ایمانی تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت اقتصاد ملی رویکرد اصلی بانک مهر اقتصاد است و این بانک با به کارگیری تمامی ظرفیت های خود تلاش خواهد کرد نقش موثری در اقتصاد کشور ایفا نماید.
گفتنی است مدیر عامل و هیات همرام در سفر به استان خوزستان با حضور در مزار شهدا هویزه و یادمان شهدای شلچمه با آرمان های امام راحل (ره) شهدای 8 سال دفاع مقدس نیز  تجدید میثاق کردند.
ایمانی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در جمع دست اندرکاران راهیان نور گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب دوران هشت ‌ساله‌ی دفاع مقدس را یکی از ثروت‌های فرهنگی ناب و ارزشمند کشور می دانند، قطعا حضور در فضای معنوی مناطق عملیاتی و یادمان شهدا هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه داشتن  یاد و خاطره بزرگ مردان و زنانی که با رشادت و جانفشانی، جای جای خاک این سرزمین را با نثار خون خود مطهر کردند، می تواند در احیا و حفظ این ثروت ارزشمند فرهنگی تاثیر گذار باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: