کد خبر: ۴۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
مرور تیترهای مهم روزنامه‌های معتبر جهان
تجارت آنلاین: آلمان جریمه 50 میلیون یورویی برای انتشار اخبار دروغین و نفرات پراکنی را در نظر گرفته است. به شبکه‌های اجتماعی اعلام شده است که اخبار نادرست را حذف کنند.
به گزارش تجارت آنلاین، جریمه 50 میلیون یورویی برای اخبار دروغ، عدم تمایل چین به جنگ تجاری با آمریکا، فرار مالیاتی ترامپ و حزب ملی اسکاتلند درانتظار توافق با انگلیس از جمله مهم‌ترین تیترهای روزنامه‌های روز چهارشنبه جهان هستند.

*جریمه 50 میلیون یورویی برای اخبار دروغ – فایننشال تایمز
آلمان جریمه 50 میلیون یورویی برای انتشار اخبار دروغین و نفرات پراکنی را در نظر گرفته است. به شبکه‌های اجتماعی اعلام شده است که اخبار نادرست را حذف کنند. این اقدام به دلیل نگرانی از تأثیر اخبار دروغین بر روی انتخابات آتی آلمان است.
جریمه سنگین برای انتشار اخبار دروغ در شبکه‌های اجتماعی

*عدم تمایل چین به جنگ تجاری با آمریکا – وال استریت ژورنال
نخست وزیر چین لی کی چیانگ اعلام کرد جنگ تجاری با آمریکا ، تجارت ما را بهتر نخواهد کرد. نخست وزیر چین نسبت به روابط دو کشور آمریکا چین ابراز خوشبینی کرد. وی افزود: ما شاید روش‌های متفاوتی داشته باشیم اما معتقدم هرتفاوتی که داشته باشیم ، هنوز می‌توانیم بایکدیگر صحبت کنیم و راهکاری بیابیم. رکس تیلرسون برای مذاکره با همتای چینی خود وارد این کشور شد. به گزارش رسانه‌ها دونالد ترامپ با شی جینپینگ رئیس جمهور چین در ماه آینده دیدار خواهد کرد. ترامپ بیشتر چین را به دلیل رویکرد تجاری و تحرکاتش در دریای جنوب چین مورد نقد قرارداده بود.
جریمه سنگین برای انتشار اخبار دروغ در شبکه‌های اجتماعی

*فرار مالیاتی ترامپ – نیویورک تایمز
در یکی از رویدادهای نادر درباره وضعیت مالی دونالد ترامپ خبرنگار شبکۀ تلویزیونی «ام اس ان بی سی»افشا کرد. طبق اظهارنامۀ مالیاتی، دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۵ برای درآمد دست کم ۱۵۰ میلیون دلار ۳۵ میلیون دلار مالیات پرداخت کرده است که این میزان ۲۵ درصد از سود بدست آمده بوده است. عدم انتشار اظهارنامه‌های مالیاتی توسط رئیس جمهوری آمریکا یکی از انتقادهای دموکرات‌ها در جریان کارزار انتخاباتی این کشور بود.
جریمه سنگین برای انتشار اخبار دروغ در شبکه‌های اجتماعی

*حزب ملی اسکاتلند درانتظار توافق با انگلیس- گاردین
حزب ملی اسکاتلند که پیش‌تر از تمایل به برقراری همه پرسی استقلال از انگلیس صحبت کرده بود می‌گوید همه پرسی قابل پیشگیری است درصورتی که اسکاتلند در بازار یکپارچه اتحادیه اروپا باقی بماند. این درحالی است که بسیاری از اسکاتلندی‌ها خواستار باقی ماندن در انگلیس هستند.
جریمه سنگین برای انتشار اخبار دروغ در شبکه‌های اجتماعی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار