کد خبر: ۴۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
در راستای اهداف و برنامه های گروه خودرو سازی سایپا ، با اضافه شدن 50 دستگاه کامیون ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده ای شرکت سایپا لجستیک جهت ارائه خدمات به مجموعه گروه سایپا افزایش یافت.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از سایپا نیوز؛ مراسم تحویل دهی 50 دستگاه کامیون به رانندگان  ملکی و همیار سایپا لجستیک با حضور مدیر عامل شرکت سایپا لجستیک و جمعی از مدیران ارشد گروه  در شرکت سایپا لجستیک برگزار شد.
در این مراسم مدیر عامل سایپا لجستیک ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت در 11 ماه گذشته گفت: شرکت سایپا لجستیک در راستای اهداف گروه سایپا تلاش دارد با ایجاد زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزای بیش از پیش در عرصه خدمات رسانی به شرکت های گروه گام بردارد.
وی افزود: با توجه به جایگاه صنعت حمل نقل در رشد و شکوفایی کشور ، شرکت سایپا لجستیک افتخار دارد تا با تمام توان نقش مهمی در  مسیر رشد  و ارتقاء سطح کمی و کیفی حمل و نقل و لجستیک گروه سایپا ایفا کند.
نوفلی یادآور شد: شرکت سایپا لجستیک در حوزه انبار داری، بسته بندی، توزیع و پخش و آپشن بعد از ادغام دو شرکت شامخ و ستکو در سایپا لجستیک، اقدامات مهمی برای افزایش ظرفیت و بروز رسانی خدمات رسانی در سطح گروه انجام داده است.
وی از رشد 25 درصدی کمی و ریالی در حوزه بسته بندی خبر داد و افزود: در سال 95 در سایپا لجستیک در زمینه بسته بندی تحولات خوبی رخ داد و برای سال 96 نیز مکانیزه کردن بسته بندی را در دو الی سه فاز اجرایی خواهیم کرد.
وی با اشاره به برنامه های سال96 برای سایپا لجستیک از اضافه شدن 150 دستگاه کامیون به واحد حمل و نقل جاده ای خبر داد و گفت: در ابتدای سال جاری شاهد ایجاد شعب در بنادر اصلی کشور خواهیم بود که اولین شعبه در اردیبهشت 96 در بندر عباس جهت صدور بارنامه های جاده ای افتتاح خواهد شد.  
در پایان طی مراسمی 50 کامیون به رانندگان ملکی و همیار شرکت سایپا لجستیک تحویل داده شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: