کد خبر: ۴۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در مراسم گشایش ساختمان جدید شعبه عسلویه، مشتریان را بزرگ‌ترین سرمایه بانک عنوان کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان بوشهر، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در آیین گشایش این شعبه، با تاکید بر مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، گفت: مشتریان بزرگ‌ترین سرمایه بانک محسوب می‌شوند لذا باید مشتری مداری را در اولویت برنامه های خود قرار دهیم.
وی با تاکید بر ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان، خاطر نشان کرد: برای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و سپرده گذاران باید در کنار تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مشتری‌مداری در راس فعالیت همکاران قرار گیرد.
ایمانی با بیان اینکه در شرایط رقابتی حال حاضر بنگاه های اقتصادی، نیازمند مجموعه ای از همکاران متعهد و متخصص، هستیم، تصریح کرد: کارکنان بانک مهر اقتصاد برای موفقیت در صنعت بانکداری باید به دانش و علوم نوین بانکداری مجهز باشند.
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد ادامه داد: استان بوشهر دارای قابلیت های بسیاری برای سرمایه گذاری و پیشرفت است که با برنامه ریزی و مدیریت صحیح می توان با شناسایی بازارهای مناسب و مشتریان مستعد بیش از گذشته در راه رشد و اعتلای بانک و توسعه و رونق اقتصاد استان گام برداشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد سال ها تجربه در اجرای بانکداری اسلامی دارد، افزود: تمامی ابعادِ قوانین عملیات بانکداری بدون ربا در بانک مهر اقتصاد در حال اجرا می باشد.
ایمانی تصریح کرد: اجرای بانکداری اسلامی ارتباط مستقیم با اهداف اقتصاد مقاومتی دارد بنا بر این چنانچه شبکه بانکی کشور در سیاست گذاری ها، طرح ریزی ها و توزیع منابع خود در راستای اهداف نظام حرکت کنند، می تواند بسترساز اقتصاد مقاومتی باشد.
گفتنی است شعبه عسلویه به لحاظ فضای ساختمان و امکانات یکی از ممتاز ترین شعب این شهرستان می باشد که در زیربنای 700 متر مربع در دو طبقه و 3 واحد مهمانسرا به بهره برداری رسید.
بر اساس این گزارش مدیر عامل و هیات همراه در سفر به استان بوشهر از شعب جَم، دیر و کنگان نیز بازدید به عمل آوردند.  
نام:
ایمیل:
* نظر: