کد خبر: ۴۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
پیش نویس دستورالعمل اجرایی آیین نامه شماره 54 شورای عالی بیمه در جلسه اسفندماه جاری کارگروه تخصصی توسعه بیمه‌های زندگی تایید و جهت اقدامات بعدی به سندیکای بیمه گران ایران تحویل شد.
 عباس رنجبر کلهرودی دبیر کارگروه تخصصی توسعه بیمه‌های زندگی با اعلام خبر مذکور اظهار داشت: موضوع ساماندهی نمایندگان فروش بیمه‌های عمر که بموجب آیین نامه 54 شورای عالی بیمه با شرکتهای بیمه همکاری می‌کنند یکی از دغدغه‌های  جاری شرکت‌های بیمه است  و لذا  نحوه همکاری آنان با شرکت‌های بیمه و مدیریت نمایندگان  فروش و موضوع جذب، آموزش و راهبری آنان توسط شرکت‌های بیمه در چندین جلسه کارگروه و کمیته فرعی ذیربط مورد بحث و بررسی و تجزیه و تحلیل قرارگرفت.
دبیرکارگروه  تخصصی توسعه بیمه‌های زندگی افزود : با عنایت به بررسی‌های صورت گرفته در کارگروه  مقرر  شد  بندهای پیشنهادی به آیین نامه 54 شورای عالی بیمه اضافه شود  و علاوه بر آن، دستورالعمل اجرای آیین نامه 54 شورای عالی بیمه که بمنظور تبیین شیوه بکارگیری نمایندگان بیمه عمر از طریق شرکت های بیمه و نمایندگان و کارگزاران وتعیین مقررات اجرایی آن تدوین  شده است از طریق سندیکای بیمه گران ایران به بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شورای عالی بیمه ارائه گردد.
 رنجبر کلهرودی افزود: با توجه به برنامه اعلام شده از طرف مجلس شورای اسلامی و تعیین سهم بیمه‌های زندگی برای 5 سال آینده ، ساماندهی شبکه فروش بیمه‌های عمر و بکار گیری این ظرفیت عظیم  می‌تواند اثر چشمگیری در افزایش سهم بیمه‌های زندگی داشته باشد.
وی اظهار امیدواری نمود: با اصلاح آیین‌نامه و تصویب دستورالعمل مذکور شرکت‌های بیمه بتوانند قدم‌های موثرتری در این باره داشته باشند.
 در این جلسه همچنین  دهگاهی معاون اجرایی سندیکای بیمه گران ایران نیز با اشاره به تاریخچه سندیکا و تشکیل کارگروه‌های تخصصی، کارگروه‌ها را بازوهای اجرایی سندیکا برشمرد و خواستار انسجام بیشتر اعضا و مشارکت فعال  کلیه اعضای کارگروه در جلسات و بهینه نمودن تصمیمات کارگروه‌ها گردید. 
نام:
ایمیل:
* نظر: