کد خبر: ۴۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
سیاوش زراعتی مدیر عامل بانک صادرات ایران در پیامی فرا رسیدن نوروز و آغاز سال نو را به هموطنان تبریک گفت
​به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در پیام مدیر عامل این بانک خطاب به هموطنان آمده است:
 زایش  دوباره طبيعت همواره يادآور گشوده شدن افق های نو و نوید بخش رسیدن به مراحلی نيکوتر و برتر است. عيد نوروز آغاز بهاری با طراوت است،زمان تغيير، تحول و تلاش براي بهتر شدن در تارو پود زندگيست  که حد اعلاء و  کمال آن در دعای یا مقلب القلوب  و الابصار ، یا مدبر اللیل و النهار،  یا محول الحول والاحوال، حول  حالنا الی احسن  الحال تبلور یافته  است. از این روخداوند جهان آفرین را سپاسگزاريم که در سايه زایندگی بيکرانش فرصت تجربه سال جديد  را در کهن بوم باستانی  بر ما ارزاني داشت تادر دامن پر مهر وطن برای اعتلای نام پرآوازه بانک صادرات ایران جوشش و تلاش بیشتری داشته باشیم.
زراعتی در ادامه پیام خود می افزاید: در سالی که گذشت  این بانک ریشه دار و مردمی با همت بلند کارکنانش موانع و مشکلات را با شکیبایی پشت سر گذاشت و با پیروی از استانداردهای حرفه ای و بین المللی، شفاف سازی و ارتقای کمی و کیفی خدمات  و چابک سازی را در برنامه های خود گنجاند  که نقشی تعیین کننده در بالندگی سازمان داشت و  بنیانی  استوار برای کسب جایگاه برتر در میان بانک ها را پايه گذاري کرد.
وی در بخش دیگری از پیام آورده است:همکاران و  همراهان  عزیز  به     خوبی آگاهند  که در فضای رقابتی موجود، اعتلای جایگاه بانک مستلزم تأمین منافع و جلب رضایت  تمامی ذینفعان محترم سازمان میباشد.   لذا    ما ملزم به توسعه کارآمد زیرساختها و تجهیزات، بهینهسازی فرآیندها و ساختارهای عملیاتی و تشکیلاتی، توسعه مهارتها و توانمندیها و تلاش در جهت بهبود فضای کسب و کار میباشیم. 
مدیر عامل بانک صادرات ایران با اشاره بر رویکرد و سیاست های پیش رو در سال ٩٦ یادآور شد:اميدوارم سال ١٣٩٦ که تداوم روند چابک سازی سازمان، توجه بیش از پیش به رویکردهای اقتصاد مقاومتی و تحقق چشماندازهای  پیشرو  در  عرصه بین الملل را در اولويت برنامه ها قرار داده ایم ، با تلاش بیشتر تمامی همکاران،توأم با نوآوريها ، تحولات و تجربههاي مشترک و مثبتی براي بانك باشد تا با ارائه خدمات   و   محصولات مطلوب و   شناسايي   فرصتهای تازه و تبديل آنها به ا رزش،   بتوانیم  براي ذی نفعان، به ويژه مشتریان و سهامداران  گرانقدر، نقشی اساسی در بالندگی اقتصاد ملی  ايفا كنیم.
زراعتی در بخش پایانی پیام ضمن تبریک سال نو تأکید کرد: لازم مي دانم  با تبريك سال نو ، از همراهی و همدلی  تمامی همکاران شریف شاغل و بازنشسته ،مشتریان و سهامداران محترم كه بستر حركت رو به رشد و شفاف سازی همه جانبه بانك را فراهم می آورند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر: