کد خبر: ۴۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
در آستانه سال نو ضمن تبريک نوروز به مردم ايران زمين و آرزوی سلامتی و سالی سرشار از شادکامی برای هم میهنان عزیز، به منظور فراهم آوردن آرامش خاطر برای بیمه گذاران گرامی ساعات کاری شعبه های فعال خود را در تعطیلات نوروز اعلام کرد.

روابط عمومی شرکت بيمه سامان در آستانه سال نو ضمن تبريک نوروز به مردم ايران زمين و آرزوی سلامتی و سالی سرشار از شادکامی برای هم میهنان عزیز، به منظور فراهم آوردن آرامش خاطر برای بیمه گذاران گرامی ساعات کاری شعبه های فعال خود را در تعطیلات نوروز اعلام کرد.
بر اساس اين گزارش، شعب بیمه سامان در سراسر کشور از روز يکشنبه ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ الی ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰ آماده ارائه خدمات بیمه ای اعم از صدور انواع بیمه نامه و پرداخت خسارت به هموطنان عزیز می باشند.
همچنین به منظور رفاه حال هموطنان گرامی کلیه خدمات کارشناسی سیار خودرو ، در تاریخ ۲۹ و ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۵ و در ایام نوروز ۱۳۹۶ همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ بعد از ظهرتوسط ارزیابان سیار خسارت ارائه خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دسترسی به نشانی و تلفن شعبه های بیمه سامان در سراسر کشور به پایگاه اطلاع رسانی این شرکت به نشانی www.si24.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۸۹۴۳(۰۲۱) تماس حاصل نمایید.
نام:
ایمیل:
* نظر: