کد خبر: ۴۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
جلوه زیبای سبزه و باران و آغاز شکفتن دوباره گلها، قرن‌ها موجد آئینی است که پیونددهنده مردم ایران زمین بوده است.
 نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد       عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد
جلوه زیبای سبزه و باران و آغاز شکفتن دوباره گلها، قرن‌ها موجد آئینی است که پیونددهنده مردم ایران زمین بوده است. جشن نوروز جشن شکوهمند ایرانیان و گویای پیشینه تابناک میهن ما و جلوه‌ای مهم از فرهنگ غنی این سرزمین کهنسال و پاینده است. بهار فصل جوشش و رویش فصلی که با تمام رنگارنگ بودنش یکرنگی و مهربانی را می‌آموزد. بهار و زیبائی بی‌نظیرش گل‌های رنگارنگ دوستی و محبت را هدیه می‌دهد، جشن عید نوروز، نماد همدلی و وفاق و نماد همبستگی ملی ایرانیان است.
نوروز به ما یادآوری می‌کند باید روزگار نو را با نگرش‌ جدید در تن‌پوش تازه‌ای آغاز کنیم و بذر نیکی و مهر آسمانی را در دلهایمان بارور سازیم، نوروز تجلی‌گاه یگانگی و یکتاپرستی، هم‌اندیشی و همدلی ایرانیان بوده و این جشن فرخنده همواره پیونددهنده ایرانیان با طبیعت و بالندگی بوده است.
پست‌بانک‌ایران درسالی که گذشت توانست در جهت ارتقاء زیرساخت‌های حقوقی، قانونی و بسترها و نرم‌افزارهای خود اقدامات مؤثر و همزمان با افزایش حجم خدمات خود به‌عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT کشور و بزرگترین خرده‌بانکدار در حوزه روستائی، بیشترین خدمات را ارائه و به حول قوه‌ الهی درسال جدید نیز با بهره‌برداری از امکانات زیرساختی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و کلیه مقدورات قانونی بتواند منشأ خدمات ارزنده‌ای برای ملت شریف ایران شود. 
کسب این توفیقات مسیر نمی‌شد مگر با همدلی و همکاری آحاد کارکنان بانک اعم از؛ هیأت مدیره محترم آقایان مهندس حسن‌زاده، دکتر صباغی، مهندس مهرانی و مهندس فلا‌ح‌فر و مدیران امور، مدیران کل ستادی و مدیران شعب استان‌ها و مناطق و تمامی همکاران بانکی که با تعلق سازمانی بی‌نظیر موجبات اعتلای بانک را فراهم نموده و آن را در مسیری اطمینان‌بخش برای توسعه کشور قرار دادند. سال جدید را که تقارن با میلاد حضرت فاطمه (س) به همه همکاران ارجمند، کارگزاران و سهامداران عزیز و عموم ایرانیان تبریک عرض نموده و سالی پربرکت و همراه با سلامتی، بهروزی و موفقیت آرزومندم.
خسرو فرحی : مدیرعامل


نام:
ایمیل:
* نظر: