کد خبر: ۴۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
در آستانه شکفتن دگر باره شکوفه هاي بهاري و تجلي لايزال الهي ، فرارسيدن سال نو را به تمامي همکاران عزيز و تلاشگر موسسه اعتباري ثامن تبريک و تهنيت عرض مي نمايم .
 (( يا مقلب القلوب و الابصار/ يا مدبر الليل و النهار))                 
همکاران ارجمند
با سلام و احترام
 در آستانه شکفتن دگر باره شکوفه هاي  بهاري و تجلي لايزال الهي ، فرارسيدن سال نو را به تمامي همکاران عزيز و تلاشگر موسسه اعتباري ثامن تبريک و تهنيت عرض مي نمايم  و از پروردگار متعال  تحقق برترين آرمان ها را همراه با سالي سرشار از موفقيت و سربلندي براي شما و خانواده محترمتان  مسئلت دارم. 
بسيار خرسندم از ابتداي سال جديد در صف مقدم کارکنان موسسه اعتباري ثامن در خدمت مشتريان اين مجموعه خواهم بود. بر اين باورم که در سايه الطاف الهي، موسسه ثامن با برخورداري از امکانات بالقوّه  فراوان  براي رشد و توسعه،  مديريت حرفه‌اي و نيروي انساني کارآمد، دستيابي به افق‌هاي جديدوتعالي سازماني راسرلوحه اهداف خود قرار داده است.
برآنيم تا در کنار يکديگر با به‌کارگيري تمام امکانات و توانمندي‌هاي خود، بر اساس چشم‌انداز تدوين شده و پيروي از راهبردهاي سازماني، استفاده از فناوري روزآمد، هدف‌گذاري صحيح، حرکت برنامه محور و اعتماد به سرمايه‌هاي انساني، پويايي سازماني را حفظ کرده و با انعطاف‌پذيري در شرايط بحراني، ضمن شناخت صحيح از فرصت‌ها، چالش‌ها را با موفقيت پشت سر گذاريم. 
 در سال جديد تقاضا دارم با همياري ، همسويي و هم انديشي در راستاي عقلانيت و حقانيت  براي نيل به عزت ماندگار و توسعه ي پايدار ايران اسلامي، کوشا و پويا باشيد.
در اين راستا با عنايت به تلاش مجدانه همکاران گرامي در ايام پاياني امسال ، از طرف خود واعضاء محترم هيئت مديره به شما عزيزان و خانواده محترمتان خدا قوت مي گويم.
اميد است با تکيه بر اعتماد مشتريان و حمايت سهامداران ارجمند و نيز تلاش تک‌تک همكاران و همراهان، به عنوان موسسه اي  مشتري‌محور و دانش‌بنيان، با افزايش سهم بازار و کسب رضايت بيشتر مشتريان گرامي و تمامي ذينفعان در پيشگاه باري تعالي سربلند باشيم و با همت و تلاش روز افزون شما عزيزان، گام هاي استواري در تحقق طرح هاي نو وماندگار برداريم تا نگاه تحسين برانگيز مشتريان وهمکاران محترم را در پيش روي نتايج ارزشمندمان  نظاره گر باشيم.
و من ا... توفيق
 محمد ابراهيم پورزرندي
 مديرعامل 
                                    
 
نام:
ایمیل:
* نظر: