کد خبر: ۴۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
شرکت پارسیان همراه لوتوس که یکی از شرکت های زیر مجموعه تجارت الکترونیک پارسیان می باشد، به عنوان نسل جدید اپراتور های مخابراتی، موفق به اخذ پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه نوع اول( Full MVNO ) به شماره ۱۰۰/۳۲۳۲ به تاریخ ۹۵/۱۲/۲۴ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل ازروابط عمومی بانک پارسیان؛سیم کارت های پارسیان همراه لوتوس با برخورداری از بالاترین سطح فناوری و تکنولوژی های ارتباطات سیار و همچنین با پشتیبانی از اینترنت پرسرعت نسل جدید مبتنی بر شبکه‌های 3G، 4G/LTE، 4.5G قادر خواهد بود تا با بیشترین سطح پوشش ملی و بین المللی، خدمات تلفن همراه را با بهترین کیفیت و سرویس های متمایز به هموطنان عزیز ارائه نماید.
پارسیان همراه لوتوس، با هدف ایجاد تحول در زندگی دیجیتال بر پایه خدمات ارزش افزوده در بستر تلفن همراه از سال 1396 آماده خدمت رسانی خواهد بود. مشترکین این اپراتور نوظهور این امکان را خواهند داشت که با تلفیقی از سرویس های پایه مخابراتی ( مکالمه، USSD ، SMS ، دیتا ) و سرویس های ارزش افزوده حوزه های متنوعی مانند Fintech، گردشگری و سلامت را در اختیار داشته و با استفاده از طیف گسترده این خدمات، زندگی دیجیتال را با شیوه ای جدید تجربه نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: