کد خبر: ۴۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
در آستانه میلاد صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور مدیر عامل بانک مهر اقتصاد ساختمان جدید شعبه آیت الله کاشانی ارومیه، گشایش یافت.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل ازروابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان غربی، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در مراسم گشایش این شعبه که با حضور جمعی از مسئولان استانی و مدیران بانکی استان برگزار شد، گفت: برای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و سپرده گذاران باید در کنار تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، مشتری‌مداری در رأس فعالیت همکاران قرار گیرد.
مدیر عامل بانک با بیان اینکه با افزایش خدمات می توان خلق ارزش کرد، ابراز داشت: باید همت کنیم با ارائه خدمات مطلوب در افزایش تولید داخلی و رونق چرخه اقتصادی تاثیر گذار باشیم.
ایمانی خاطر نشان کرد: نوسازی شعب در کنار بهره‌مندی از بهترین نیروهای انسانی و ارائه جدیدترین خدمات بانکی جزء اصول راهبردی بانک مهر اقتصاد در شبکه بانکی کشور است.
وی تصریح کرد: پروژه‌های متعدد عمرانی با هدف ارتقاء وضعیت عمومی شعب بانک مهر اقتصاد در استان‌های مختلف کشور در حال انجام است که امیدواریم با بهره برداری تدریجی از این پروژه‌ها بیش از پیش در راستای اهداف کلان اقتصادی نظام گام برداریم.
مدیر عامل بانک با تقدیر از همکاران اداره امور شعب استان آذربایجان غربی در احداث و سامان بخشی پروژه احداث شعبه آیت الله کاشانی ارومیه، گفت: امیدواریم این شعبه بزرگ و مجهز بتواند در ایفای رسالت‌های بانکی بیش از گذشته موفق عمل نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر: