کد خبر: ۴۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
بهار امسال با ایام ولادت کوثر آل پیامبر(ص) مصادف گردیده و اجابت دعای "حول حالنا" با توسل به زهرای اطهر(س) حال و هوای دیگر پیدا کرده است، ضمن گرامی داشتن بهار طبیعت برای تمام هم میهنان عزیز در جای جای میهن اسلامی مان سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
به نام خداوند جهان آفرین
برآمد باد صبح و بوی نوروز                        به کام دوستان و بخت پیروز
بهار امسال با ایام ولادت کوثر آل پیامبر(ص) مصادف گردیده  و اجابت دعای "حول حالنا" با توسل به زهرای اطهر(س) حال و هوای دیگر پیدا کرده است، ضمن گرامی داشتن بهار طبیعت برای تمام هم میهنان عزیز در جای جای میهن اسلامی مان سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
در تداوم موفقیت‏های ارزشمند ایران عزیز در عرصه‏ های مختلف اقتصادی، موسسه اعتباری کوثر همچون گذشته نیز یک بار دیگر با پشتوانه سهامداران و مشتریان، سالی پر فروغ را تجربه کرد، اعتماد و اطمینان مشتریان به خدمتگزاران خود در موسسه اعتباری کوثر همچون گذشته پایه گذار توفیقاتی شد که بر آن می‏بالیم.
در این حرکت توسعه‏ای، کوثر با 504 هزار سهامدار در رتبه نخست از نظر تعداد سهامدار در شرکت‏های فرابورسی کشور است.  همچنین به عنوان موسسه پیشرو توانستیم به همت و پشتکار همکاران متخصص، جوان و چابک و خلق ایده‏های نو، شاخص‏های بسیاری همچون پیشرفت در نظام بانکی، سود آوری، مشتری مداری و اجرای فرامین مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی نقش اساسی ایفا کنیم. ترديدی نيست که امروز کشور گام در راه تازه‏ای نهاده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران توانسته است عزم و اراده خود را در راه کسب حقوق ملت به اثبات برساند.  ما توانستیم با تکیه بر شعار آینده از آن ماست و با چشم به سوی  آینده‏ای روشن در راستای بالندگی هرچه بیشتر موسسه و نقش تاثیر گذار آن در چرخه صنعت و تولید کشور اسلامی‏مان ایران قدم‏های بزرگی را برداریم. امیدوارم با حمایت سهامداران و مشتریان محترم گام بلند تبدیل شدن به بانک و ارایه خدمت به ذینفعان در قالب " بانک کوثر" را برداریم.
اینک در آغازین روزهای بهار 96 لازم می دانم، همراهی صمیمانه مشتریان و سهامداران ارجمند موسسه در سراسر کشور را سپاس گویم و افتخار دارم در کنار سایر همکاران عزیزم در سال جدید با خدماتی افزون تر از قبل خدمتگزاری صدیق برای شما همراهان وفادار موسسه باشیم و با این پشتوانه گران سنگ همگام با شما عزیزان و سپرده گذاران اعتقاد داریم که "  آینده از آن ماست".
دکتر عیسی رضایی :مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره
نام:
ایمیل:
* نظر: