کد خبر: ۴۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
دکتر ولی اله سیف، رییس کل بانک مرکزی در پیامی، فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، متن پیام تبریک نوروزی رییس کل بانک مرکزی به شرح زیر است:
همکاران گرامی و پرتلاش در نظام بانكي و مردم شریف ایران 
با سلام؛
با تهنيت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها و همگام با تحول طبیعت، آرزو می کنم که این بهار، بهار شکوفاندن آگاهانه بذر اندیشه های والا در جان خانواده بزرگ نظام بانکی و همه ایرانیان باشد.
در سال ١٣٩٥علیرغم وجود مشکلات و مسایل مختلف، بانك مركزي و نظام بانكي از توفیقات و دستاوردهای قابل ملاحظه‌ای در حوزه های مختلف سیاستگذاری پولی، بانکی و ارزی برخوردار بود. باتوجه به وجه تسمیه سال ١٣٩٥ با عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» این بانک همچون سال های گذشته در تنظیم اقدامات و سیاست های پولي به رویکرد سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در این زمینه توجه ویژه داشته است.
افزایش معنادار نرخ رشد اقتصادی همراه با کاهش قابل توجه نرخ تورم، پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط کشور و حصول دستاوردهای بی بدیل دردوران پسابرجام، بی شک تنها بخش کوچکی از تحقق تلاش های نظام بانكي است. البته ممکن شدن این دستاوردهای چشمگیر نتیجه تلاش، کار مداوم و طولانی مدت تمام همکاران شبکه بانکی کشور و مشارکت سازنده و همراهی موثر هموطنان شریف بوده است.
ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، سالی سراسر سلامتی و بهروزی همراه با توفیق خدمت، از درگاه حق تعالی برای شما همکاران تلاش گر در مجموعه شبکه بانکی کشور و خانواده های محترم آرزومندم.
 

ولی اله سیف
رییس کل بانک مرکزی
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار