کد خبر: ۴۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
دكتر همتي، رئيس كل بيمه مركزي در پيامي فرارسيدن نوروز۱۳۹۶ به همكاران صنعت بيمه تبريك گفت.متن پيام به شرح زير است:
فرا رسيدن نوروز ۹۶ كه با بوي خوش عطر ريحانه النبي همراه گشته است را به همه همكاران عزيزم در صنعت بيمه تبريك و تهنيت مي گويم.
در سالي كه گذشت با همت و تلاش همكارانم در بيمه مركزي، شركت هاي بيمه، نمايندگان، كارگزاران، ارزيابان خسارت و همه فعالين صنعت بيمه و از همه مهمتر همراهي و همكاري بيمه گذاران محترم شاهد توسعه و پيشرفت محسوس اين صنعت بوديم.
افزايش سطح آگاهي و شناخت مردم از بيمه، توسعه كمي، كيفي خدمات بيمه اي، تعميق نظارت بر صنعت، آغاز مذاكرات و شروع تدريجي كسب و كار بيمه اي با شركت هاي تراز اول جهان و از همه مهمتر همراهي و تامين مالي آسيب ديدگان و خسارت ديدگان حوادث متعدد در سال ۹۵ از جمله آتش سوزي پتروشيمي بوعلي، فاجعه ساختمان پلاسكو و صدها هزار حوادث ديگر در سراسر كشور، گوشه اي از اين اقدامات بود.
اميدوارم سال ۹۶، سالي پر از بركات الهي براي ملت بزرگ ايران، خصوصا همكاران عزيزم در صنعت بيمه و سالي همراه با آرامش بيشتر و حوادث كمتر براي هموطنان عزيز باشد و نيز اميدوارم شاهد توسعه و نفوذ هرچه بيشتر بيمه در كشور و زندگي فردي و اجتماعي آحاد مردم عزيز و خدمت فزون تر خدمتگزارانشان در صنعت بيمه باشيم.
عبدالناصر همتي
نام:
ایمیل:
* نظر: