کد خبر: ۴۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
مرور تیترهای مهم روزنامه های معتبر جهان
دونالد ترامپ در مصاحبه با فایننشال تایمز اعلام کرد اگر چین به پیونگ یانگ فشار نیاورد آمریکا به تنهایی اقدام خواهد کرد.
به گزارش تجارت آنلاین، آمادگی ترامپ برای مقابله یک تنه با کره شمالی، هجوم سرمایه گذاران به بازارهای نوظهور، فشار تاکسی های اینترنتی بر رانندگان و مقابله خشن بریتانیا با واقعیت از جمله تیترهای مهم روزنامه های روز دوشنبه دنیا هستند.

*ترامپ به تنهایی آماده مقابله با کره شمالی – فایننشال تایمز
دونالد ترامپ در مصاحبه با فایننشال تایمز اعلام کرد اگر چین به پیونگ یانگ فشار نیاورد آمریکا به تنهایی اقدام خواهد کرد. «اگر چین مسئله کره شمالی را حل نکند ، ما خود اینکار را انجام می دهیم.» رئیس جمهور آمریکا به زودی با رئیس جمهور چین دیدار خواهد کرد و درباره تجارت و بحث درباره منطقه دریای جنوب چین و کره شمالی گفتگو خواهد کرد.
ترامپ یک تنه به جنگ کره شمالی می رود

*هجوم سرمایه گذاران به بازارهای نوظهور- وال استریت ژورنال
شاخص سهام بازارهای نوظهور به بالاترین سطح خود در دوسال گذشته رسید که به دلیل رشد سرمایه گذاری در چین ، کره جنوبی و هند بود. سرمایه گذاران بار دیگر به بازارهای نوظهور روی آوردند که بدلیل بهبود چشم انداز اقتصاد جهانی بوده است.
ترامپ یک تنه به جنگ کره شمالی می رود

*فشار تاکسی های اینترنتی بر رانندگان – نیویورک تایمز
شرکت تاکسی های اینترنتی "اوبر" با استفاده از الگوی علمی رفتاری سعی در افزایش عملکرد رانندگانش و گسترده کردن فعالیت خود را دارد .اوبر اعلام کرده که مشکلات و رابطه اش با رانندگان خود را تصحیح کرده است که از پرداختی های کم این شرکت اینترنتی شاکی هستند.
ترامپ یک تنه به جنگ کره شمالی می رود

*مقابله خشن بریتانیا با واقعیت- اکونومیست
پس از گذشت 9 ماه از همه پرسی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا ، مرحله واقعی برگزیت آغاز شد . ترزا می نخست وزیر انگلیس نامه ای را با امضای ماده 50 عهدنامه لیسبون به شورای اروپایی ارسال کرد که رسما نشانه خروج انگلیس از اتحادیه بود. آینده دو طرف اکنون به عملکرد خانم می بستگی دارد.
ترامپ یک تنه به جنگ کره شمالی می رود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار