کد خبر: ۴۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
از کاهش نرخ بیکاری در اروپا تا افزایش تلفات انفجار در روسیه
تجارت آنلاین: روزنامه های جهان در روز سه شنبه صفحه نخست خود را به انفجارهای سن پترزبورگ و چالش های بریتانیا و برگزیت اختصاص داده اند.
به گزارش تجارت آنلاین، کاهش نرخ بیکاری در منطقه یورو، مرگ 11 تن در انفجار متروی روسیه، تغییر موضع ترامپ درباره رئیس جمهور مصر و تلاش ترزا می برای کاهش تنش های جبل الطارق از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های معتبر دنیا هستند.

*کاهش نرخ بیکاری در منطقه یورو – فایننشال تایمز
نرخ بیکاری در منطقه پولی یورو به پایین ترین سطح خود در هشت سال اخیر رسیده است که نشانه بهبودی اقتصادی و افزایش رشد اقتصادی در این منطقه است.بازار کار با بهبودی در سال 2017 با قدرت بیشتری عمل خواهد کرد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*مرگ 11 تن در انفجار متروی روسیه – وال استریت ژورنال
انفجار در متروی سن پترزبورگ روسیه باعث مرگ 11 تن و زخمی شدن دست کم 45 نفر شد. فرد مظنون انفجار مترو دارای تابعیت روسی با اصلیت قرقیزستانی است. تصاویر ضبط شده دوربین های متروی سن پترزبورگ فردی که بمبی را در واگن متروی محل انفجار قرار داده است نشان می دهد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*تغییر موضع ترامپ درباره رئیس جمهور مصر – نیویورک تایمز
رئیس جمهور مصر عبدالفتاح السیسی درحالی وارد کاخ سفید شد که موضع دولت ترامپ نسبت به دولت های پیشین متفاوت است و تمایل دولت ترامپ برای استقبال از وی در سخنان دونالد ترامپ درباره حمایت از السیسی مشخص بود.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*ترزا می به دنبال کاهش تنش های جبل الطارق – گاردین
نخست وزیر بریتانیا ترزا می اعلام کرد انگلیس سعی دارد تا رویکردی آشتی جویانه درباره جبل الطارق درپیش گیرد. ترزا می و بوریس جانسون به دنبال کاهش تنش ایجاد شده درباره اتحادیه اروپا و جبل الطارق هستند. اسپانیا اعتقاد دارد، در توافقاتی که اتحادیه اروپا با انگلستان پس از برگزیت در خصوص مسائل مختلف فی مابین حاصل خواهد نمود، موضوع جبل‌الطارق باید منحصرا با نظر مثبت دولت اسپانیا مورد بررسی قرار بگیرد
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار