کد خبر: ۴۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
از پخش یک مناظره ویژه تا تنبیه بریتانیا از سوی اتحادیه اروپا!
تجارت آنلاین: تجربه یک فرم تازه در مناظره نامزدهای فرانسوی، یک دیدار آزمایشی برای روابط چین و آمریکا، استفاده مکزیک از ذرت در تجارت و موضوع تنبیه بریتانیا از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های جهان در روز چهارشنبه هستند.
*مناظره سخت نامزدهای کوچک – لیبراسیون
نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در مناظره خود فرم یک مناظره بسیار خاص را شکستند. درجریان مناظره انتخاباتی امانوئل ماکرون و مارین لوپن پیشتازان بودند و در مناظره چهار ساعته به یکدیگر بحث کردند.در مناظره ایده ها و عقاید از جبهه کمونیست ها تا ناسیونالیست ها و محافظه کاران مطرح شد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*دیدار ترامپ و شی آزمایشی برای روابط چین و آمریکا – ساوت چیانا مورنینگ پست
دیدار شی جینپینگ رئیس جمهور چین با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا آغازگر سنجش روابط چین و آمریکا خواهد بود. هر دو کشور نگرانی های عمده ای دارند که در جریان ملاقات روئسای جمهور در مارلاگو فلوریدا مطرح می شود. موضوعاتی چون کره شمالی ، تجارت، دریای جنوب چین و زیرساخت ها مورد بحث خواهند بود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

 *مکزیک آماده استفاده از ذرت در تجارت – نیویورک تایمز
ذرت نقشی تازه در تجارت مکزیک پیدا کرده است و به عنوان ابزار قدرت برای مقامات مکزیکی در مذاکرات پیمان تجاری نفتا مطرح است. بیشتر ذرت مصرفی مکزیک در ایالات متحده تولید می شود باوجودی که دونالد ترامپ از وعده از بین بردن پیمان تجاری نفتا عقب نشینی کرده ولی دولت مکزیک تصمیم دارد ذرت خود را از کشور آرژانتین یا برزیل خریداری کند و تولید داخلی خود را افزایش دهد.این امر باعث می شود آمریکا بزرگترین بازار خارجی خود را از دست بدهد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*زیگمار گابریل: موضوع تنبیه بریتانیا نیست – فرانکفورتر آلماین
زیگمار گابریل وزیر خارجه آلمان به منظور دیدار با بوریس جانسون همتای انگلیسی راهی لندن شد. وی بر تداوم روابط "ویژه، نزدیک و دوستانه" آلمان با این کشور تاکید کرد. وی همچنین خواستار اتحاد و انسجام دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا پس از برکسیت شد. «زیگمار گابریل»، وزیر امور خارجه و معاون صدر اعظم آلمان، پیشتر هشدار داده بود که بازه زمانی دو ساله تعیین شده از سوی "ترزا می" نخست‌وزیر انگلیس برای انجام مذاکرات جدایی این کشور از اتحادیه اروپا (برکسیت) کافی نخواهد بود.
 مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار