کد خبر: ۴۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: هنوز رسانه های دنیا در شوک حمله موشکی آمریکا به سوریه بودند که روز جمعه در شهر استکهلم یک کامیون پس از زیر کردن عابران پیاده خود را به یک مرکز خرید کوباند و سایه مرگ را از سوریه تا سوئد گستراند.
به گزارش تجارت آنلاین، مرگ 4 نفر در حمله کامیون در استکهلم، افزایش تنش آمریکا و روسیه پس از حمله به سوریه، رشد کند در بازار کار آمریکا و فرصت 100 روزه چین و آمریکا از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز شنبه جهان هستند.

*مرگ 4 نفر در حمله کامیون در استکهلم – فایننشال تایمز
روز جمعه در شهر استکهلم یک کامیون پس از زیر کردن عابران پیاده خود را به یک مرکز خرید کوباند. گفته می شود که کامیون استفاده شده در این حمله مسروقه بوده است.این حمله باعث مرگ 4 نفر و زخمی شدن 15 تن شد. پلیس سوئد در کنفرانسی خبری اعلام کرد یک نفر در رابطه با حمله کامیون به سمت عابران پیاده در استکهلم دستگیر شده است.
رد پای مرگ از سوریه تا سوئد

*افزایش تنش آمریکا و روسیه پس از حمله به سوریه – وال استریت ژورنال
تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره حمله موشکی به پایگاه نظامی ارتش سوریه باعث افزایش تنش با روسیه شد.مقامات دولت ترامپ ماهها درباره چگونگی برخورد با روسیه پیش از تقویت روابط صحبت کرده بودند. حمله به پایگاه ارتش سوریه پیام ترامپ به بقیه جهان بود. حمله یکجانبه آمریکا پیش از سفر وزیر خارجه رکس تیلرسون به مسکو می تواند در مذاکرات تاثیر گذار باشد.
رد پای مرگ از سوریه تا سوئد

*رشد کند در بازار کار آمریکا – نیویورک تایمز
براساس آمارها نرخ بیکاری در آمریکا کاهش یافته است و باوجودی که در ماه مارس 98 هزار شغل ایجاد شده که کمتر از ماههای گذشته است. این آمار نشانگر رشد کند در بازارکار آمریکا کند بوده است.نرخ بیکاری به 4.5 درصد رسیده که پایین ترین میزان در ده سال اخیر است.اما میزان اشتغال باعث نا امیدی اقتصاددانان شده است.
رد پای مرگ از سوریه تا سوئد

*پیشنهاد چین به مذاکرات عادی با آمریکا – ساوت چاینا مورنینگ پست
در دیدار شی جینپینگ و دونالد ترامپ درباره تجارت مذاکره شد اما دو طرف درباره کره شمالی اختلاف دارند. در دیدار دو روزه روئسالی جمهور چین و آمریکا ، دو طرف به توافق رسیدند تا در برنامه ای صد روزه درباره اختلافاتی که درباره تجارت وجود دارد صحبت کنند.
رد پای مرگ از سوریه تا سوئد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار