کد خبر: ۴۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
قابل توجه واردکنندگان کالا با ارز آزاد؛
به آگاهی هم‌میهنان گرامی می‌رساند؛ بانک‌پاسارگاد آمادگی گشایش اعتبار اسنادی دیداری را برای کلیه گروه‌های دارای ثبت سفارش با نوع تأمین ارز متقاضی و نوع عملیات بانکی بر اساس بخشنامه بانک مرکزی دارد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: میزان پیش‌پرداخت که حداقل آن 10 درصد مبلغ اعتبار اسنادی خواهد بود، با توجه به وضعیت اعتباری متقاضی تعیین و بر مبنای نرخ هر دلار، معادل 36 هزار ریال به صورت علی‌الحساب هنگام گشایش اعتبار دریافت خواهد شد.
وی ادامه داد: بدیهی است فروش ارز در زمان معامله اسناد در اینگونه موارد توسط بانک‌مرکزی بر مبنای 100 درصد وجه اسناد به نرخ روز ارز آزاد و یا نرخ ارز آزاد در روز صدور گواهی ثبت آماری (هر کدام کمتر باشد) و به شرط عدم گذشت بیش از 6 ماه از تاریخ تأیید گواهی ثبت آماری صورت خواهد پذیرفت و بدین‌ترتیب واردکنندگان در مقابل نوسان نرخ ارز پوشش لازم را خواهند داشت.
گفتنی است مشتریان عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، به یکی از شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک به شماره 82890 تماس حاصل کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: