کد خبر: ۴۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
رئیس بنیاد مسکن اتقلاب اسلامی کشور:
عملیات آواربرداری، انتقال مصالح و کار بازسازی در مناطق زلزله زده استان خراسان رضوی با مساعدت مسئولين سازمان ها، نهادها و بانک هاي کشور در کمتر از يك هفته آغاز شد كه اين امر يك ركورد در كشور محسوب مي شود.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، رشيديان استاندار خراسان رضوي در حاشيه آغاز مراسم رسمي کار بازسازي مناطق زلزله زده استان در روستاي دو قلعه بر اشک که با حضور تابش رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي كشور و عدالتي مديريت شعب بانك قرض الحسنه مهر ايران در استان خراسان رضوي برگزار شد خاطر نشان ساخت: پنج هزار و ۷۷۹ خانه روستايي و ۱۳۷ روستا بين ۳۰ تا ۱۰۰درصد تخريب شده اند.
وی در ادامه ضمن تشکر ویژه از دستور مساعد اکبری مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ايران در خصوص اختصاص تسهيلات بلاعوض وام قرض الحسنه اظهار داشت: پيشگامي بانک قرض الحسنه مهر ايران در كمك رساني مالي به زلزله زدگان استان خراسان رضوي در راستاي حمايت از هموطنان آسيب ديده در خور ستاش است.
در ادامه این مراسم تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با تشريح اقدامات انجام شده در مناطق آسيب ديده نقش بي بديل بانک قرض الحسنه مهر ايران در کمك به آسيب ديدگان از زلزله استان خراسان رضوي را اقدامي ارزشمند و خداپسندانه قلمداد و آن را در راستاي كمك به نيازمندان و اهتمام به امر مهم اقتصاد مقاومتي دانست.
شایان ذکر است در آغاز این مراسم عدالتی مدیر بانک قرض الحسنه مهر ايران در استان خراسان رضوي آمادگي کامل بانک را در راستاي اجرايي نمودن كمك هاي موصوف اعلام داشت و كمك به نيازمندان واقعي جامعه و افراد آسيب پذير را از جمله اولويت هاي بانك در سال ۹۶ برشمرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: