کد خبر: ۴۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
بنا بر گزارش وبلاگ Good E-reader شرکت «مایکروسافت» قصد دارد در ماه جاری کتابفروشی دیجیتال به راه اندازد.
به گزارش پابلیشرز ویکلی- کتابفروشی دیجیتال «مایکروسافت» قرار است بخشی از به روزرسانی ویندوز 10 باشد که قرار است یازدهم آوریل به بازار عرضه شود. قرار است این کتابفروشی صدها عنوان کتاب را به فروش برساند.
بنا بر این گزارش عناوین این آثار الکترونیکی خریداری‌شده از کتابفروشی دیجیتال می‌تواند در مرورگر جدید ویندوز 10 که قرار است جایگزین «اکسپلورر» شود خوانده ‌شود و شرایط خواندن کتب الکترونیک را بر روی کامپیوتر شخصی، تبلت، یا لپتاپ را تسهیل می‌کند.
 قرار است در نسخه جدید ویندوز نور کمی در شب به ویندوز افزوده شود تا چشم‌های کاربران پس از خواندن کتاب در تاریکی کمتر اذیت شود و دچار خواب‌آلودگی نشوند.
 اوایل سال جاری نیز «Verge»، که وبسایتی مربوط به تکنولوژی است، اعلام کرد «مایکروسافت» قصد دارد کتا‌ب‌هایی را در کتابفروشی دیجیتال خود عرضه کند که در «Edge»، مرورگر جدید ویندوز قابل‌خواندن باشد.
 جنبش جدید مایکروسافت در پی ضرر زیاد آن پس از همکاری با انتشاران «نوبل و بارنز» شکل گرفت. آنان از سال 2012 حدود 300 میلیون دلار در این انتشارات برای عرضه کتب الکترونیکی سرمایه‌گذاری کردند اما پس از ضرر زیادی که متحمل شدند انتشارت «نوبل و بارنز» سهام آنان را به قیمت 125 میلیون دلار خریداری کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار