کد خبر: ۴۵۰۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
انتشار نتایج یک نظرسنجی در خصوص میزان محبوبیت کاندیداهای 96؛
نظرسنجی مرکز افکارسنجی «ایران‌پُل» نشان می‌دهد که از نظر شهروندان ایرانی میزان محبوبیت روحانی از نامزدهای دیگر بیشتر است. از نظر عدم محبوبیت یا همان آرای منفی نیز محمود احمدی‌نژاد از نظر 46 درصد پاسخگویان، نامحبوب‌ترین فرد ارزیابی شده است.
احمدی‌نژاد
نظرسنجی مرکز افکارسنجی «ایران‌پُل» نشان می‌دهد که از نظر شهروندان ایرانی میزان محبوبیت روحانی از نامزدهای دیگر بیشتر است.
مرکز افکارسنجی کانادایی «ایران‌پُل» تازه‌ترین نتایج نظرسنجی خود که طی روزهای 22 تا 25 فروردین (11 تا 14 آوریل) از بین شهروندان ایرانی انجام داده را منتشر کرده است.
براساس نتایج منتشر شده، براساس شاخص «خیلی محبوب»، 23 درصد پاسخگویان ایرانی روحانی را خیلی محبوب ارزیابی کرده‌اند که چهار درصد بیش از ارزیابی انجام شده از قالیباف به عنوان یک فرد خیلی محبوب (19 درصد) است.
اما اگر مجموع میزان محبوبیت (شامل خیلی محبوب و تاحدودی محبوب) را در نظر بگیریم، 67 درصد پاسخگویان قالیباف را خیلی محبوب یا تاحدودی محبوب ارزیابی کرده‌اند این در حالی است که 62 درصد پاسخگویان چنین ارزیابی از حسن روحانی داشته‌اند.
از نظر عدم محبوبیت یا همان آرای منفی نیز محمود احمدی‌نژاد از نظر 46 درصد پاسخگویان، نامحبوب‌ترین فرد ارزیابی شده است. در واقع از نظر میزان عدم محبوبیت براساس شاخص «خیلی نامحبوب»  احمدی‌نژاد، روحانی و بقایی (به ترتیب با 28، 19 و 18) درصد به عنوان نامحبوب‌ترین افراد از سوی پاسخگویان ایرانی ارزیابی شده‌اند.
بررسی نتایج منتشر شده نشان می‌دهد که از نظر مجموع میزان شاخص عدم محبوبیت (شامل خیلی نامحبوب و تاحدودی نامحبوب)‌ نیز احمدی‌نژاد، روحانی و بقایی به ترتیب از سوی 46، 35 و 28 درصد پاسخگویان به صورت افرادی نامحبوب ارزیابی شده‌اند.
براساس گزارش منتشر شده، این نظرسنجی که از 1005 شهروند ایرانی انجام شده است، دارای 3.09 درصد خطای نمونه‌گیری است.


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
0
0
در تفسیر نظر سنجی خودتان خواهشا عدالت رو رعایت نمایید.
در بین کاندیدای خیلی محبوب بعد از روحانی آقای احمدی نژاد با اختلاف اندک دوم هستند که شما باچشم پوشی ازاین موضوع نام جناب قالیباف را در رتبه دوم خیلی محبوب اعلام کردید که این نوع تفسیرشما جای تأمل دارد.....!!!
ramin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
0
بزارید مردم خودشون تصمیم بگیرند چرا اخه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار