کد خبر: ۴۵۰۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
بازار در شوک پیش فروش پرچمدار سامسونگ
گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس به عنوان پرچمداران سال 2017 میلادی شرکت کره‌ای سامسونگ با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شده‌اند.
قیمت نجومی گلکسی S8 سامسونگ در بازار ایران
گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس به عنوان پرچمداران سال 2017 میلادی شرکت کره‌ای سامسونگ با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شده‌اند.
به گزارش تجارت آنلاین از ایلنا، پرچمداران جدید سری کهکشانی شرکت کره‌ای سامسونگ برای سال 2017 میلادی یعنی گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس بالاخره پس از چند روز از عرضه جهانی به صورت غیر رسمی و از طریق کشور امارات متحده عربی بدون گارانتی و با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شده‌اند.
می‌توانید گوشی گلکسی اس 8 نسخه پردازنده اگزینوس 8895 را با قیمت 4 میلیون و 600 هزار تومان به صورت بدون گارانتی در رنگ طلایی و مشکل خریداری کنید. همچنین گلکسی اس 8 پلاس نسخه پردازنده اگزینوس 8895 به صورت بدون گارانتی و در رنگ طلایی و مشکی با قیمت 5 میلیون و 700 هزار تومان در بازار شهر تهران خریداری کنید.
سامسونگ‌ بسته‌های خاص پیش‌فروش گلکسی S8 و +S8 را در چهار فروشگاه آنلاین با قیمت 2,880,000 و 3,180,000 تومان عرضه می‌کند. هر بسته شامل یک گوشی گلکسی S8 یا گلکسی +S8 (بنا بر انتخاب کاربر)، یک شارژر بی‌سیم، کاور شفاف، محافظ صفحه اصلی گوشی گلکسی S8 یا +S8 و یک عدد کابل USB Type-C اضافه برای راحتی شارژ گوشی در هر زمان و مکان خواهد بود. همچنین به تعدادی از خریداران این گوشی ها به قید قرعه Samsung DeX هدیه داده می شود که گجتی کاربردی برای کاربران حرفه‌ای است.
از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند گلکسی S8 باید به پردازنده اگزینوس 8895 و پردازنده اسنپدراگون 835، صفحه نمایش 5.8 اینچی از نوع سوپرآمولد با کیفیت +QHD همراه با صفحه اج و تراکم پیکسلی 570 پیکسل در هر اینچ با محافظت گوریلا گلس 5، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.0 با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.7 همراه با فوکوس اتوماتیک و فلاش LED دوگانه و OIS، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی همراه با فوکوس اتوماتیک، حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از فناوری NFC، پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت تلفن همراه، بلوتوث نسخه 5.0، باتری 3 هزار میلی‌آمپر با فناوری شارژ سریع سامسونگ در دو حالت شارژ به صورت کابل و شارژ به صورت وبی‌سیم ساعتی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا همراه با دستیار صوتی بیکسبی اشاره داشت.
قیمت نجومی گلکسی S8 سامسونگ در بازار ایران
گوشی گلکسی S8 پلاس به  پردازنده اگزینوس 8895 و پردازنده اسنپدراگون 835، صفحه نمایش 6.2 اینچی از نوع سوپرآمولد ن +QHD با وضوح تصویر 2960 در 1440 پیکسل همراه با صفحه اج و تراکم پیکسلی 529 پیکسل در هر اینچ با محافظت گوریلا گلس 5، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.0 با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.7 همراه با فوکوس اتوماتیک و فلاش LED دوگانه و OIS، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی همراه با فوکوس اتوماتیک، حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از فناوری NFC، پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت تلفن همراه، بلوتوث نسخه 5.0، باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع سامسونگ در دو حالت شارژ به صورت کابل و شارژ به صورت وبی‌سیم و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا همراه با دستیار صوتی بیکسبی مجهز شده است.
در هر صورت اگر شما قصد خرید یکی از پرچمداران جدید شرکت سامسونگ را دارید بهتر است کمی صبر کنید تا در اواخر اردیبهشت ماه و یا اوایل خرداد ماه آن را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید اما اگر دوست دارید در آینده‌ای نزدیک صاحب یکی از این اسمارت فون‌های زیبا و قدرتمند شوید بهتر است تا در جشنواره پیش فروش آن شرکت کنید تا آن را با قیمت مناسب و هدایایی تحویل بگیرید.


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
0
بیاید اجناسی را که از طریق کشورهای عربی وارد میشود را نخریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار